A fost anul meu

Chiar zilele trecute ma gandeam la horoscop, da… anul Trigrului in horoscopul chinezesc, adica anul meu. Anul in care m-am nascut adica 1986, iar dupa 12 ani, un alt an foarte important din viata mea, tot anul Tigrului 1998 cand m-am mutat la oras si am inceput sa descopar lucruri noi, oameni noi si anul din care am inceput sa ma descopar pe mine si sa devin ceea ce sunt acum, si sunt mandra de mine. Acum, dupa alti 12 ani, o alta realizare majora in viata mea, se pare ca Tigrul ma protejeaza si are grija de mine, numai ce m-am mutat la casa mea si mai am putin pana la nunta… Ma intreb ce se va intampla peste alti 12 ani?

Zodia Tigrului din Horoscopul Chinezesc mi se potriveste perfect, cum zice si tigrul acela dragut ca e mandru, da asa sunt si eu pentru ca am de ce, pentru ca stiu ce vreau si stiu ce pot si am curajul sa infrunt pe oricine, sunt mandra ca sunt cine sunt, sunt un TIGRU (adica Tigroaca) adevatat(a)!!!

Lasă un răspuns

