Ce statusuri… mai au messengeristii

“Futu-ti mortii matii de net prost cu 2 calase ca trenu”

“Femeile nu stiu ce vor, au nevoie de un barbat care sa le arate asta”

“M-am pierdut intr-un gol imens/ Nu stiu cine sunt, pe strazi ma plimb fara sens/

“clotanilor nu mi-ati zis sa-mi fac freza”

“dau cu 100 $ pe la barba”

“daca am bani mananc, daca nu am bani, nu mi-e foame”

lasa mah, asa-i viata! Razi acum… plangi mai tarziu

opusul dragostei nu este ura, ci indiferenta

multa lume… putini oameni

decat sa le dau satisfactie celor care vor sa ma vada cazand, mai bine ma dobor singura si cad razand. Tzapa!

taci si hai :X … doar tu sti cum sa ma faci fericit… doar langa tine ma simt implinit… :X te iubesk

6 intra bastanu, radu_bastanu

nu deranjati ca va tai putza si o dau la broasca

afara ninge linistit si-n soba arde Jessy

musca cu experienta… caut cacat

Am pierdut un diamant in timp ce cautam pietricele

Pentru cei ca noi soarele rasare seara… restu… ciment

Lasă un răspuns

