Concurs petru mamici si pitici!

Anunt prin acest post deschiderea unui concurs pentru mamicile cu blog care au puiuti foarte mici (va spun imediat si de ce) sau pentru oricine care are o prietena insarcinata sau cu bebe mic.

Premiul este oferit de mine si consta intr-un sac de dormit nou, foarte frumos si calduros (material plusat pe exterior, bumbac in interior)… cel din poze! L=am primit si eu si nu l-am folosit. Este de la firma Early Days (0-6 luni, 68 cm)… si o mica surpriza pentru mami.

Extragerea o sa fie filmata, voi folosi List Randomizer, mi se pare mai ok decat random… toti va ganditi poate sa nu va inscrieti primii ca random nu prea alege nr 1 :P.  Concursul va incepe azi 04.04.2014 (ce data frumoasa) si se va termina in 2 saptamani, adica in 18.04.2014. Daca nu se strang minim 20 de participante mai prelungim putin (sper ca nu am prea multe pretentii) 🙂

 

11927_804090532951978_5182755637276043748_n10261993_804090809618617_4328455861384496887_nReguli:

1. Sa scrieti cateva cuvinte despre acest concurs pe blogul vostru, cu link pe blogul meu si in cadrul articolului sa spuneti si pentru cine e premiul, cu link catre persoana respectiva sa vad si eu ca o sa se bucure de saculet si nu il uitati voi in vre-un dulap ca nu aveti ce face cu el.

2. Sa dati share la aceasta postare la voi pe facebook (aveti si buton pentru asta, deci e usor).

3. Era sa uit… sa imi lasati si mie link la ceasta postare catre postul vostru 🙂

Cam atat. Sper sa va placa premiul si sa participati! 🙂 Bafta!

Lasă un răspuns

