Jocuri online

micutii-prieteni-pollyNu trebuie sa fim copii sa iubim jocurile, trebuie doar sa dam in mintea lor si sa ne jucam. Dupaia cand aveti un copil mic mai bine il puneti sa se joacea pe jocuri.biz decat sa stea aiurea pe calculator. Vad a unele mamici sunt foarte interesate de acest subiect si discuta pe forumul copilul.ro.Inca de acuma am pus ochii pe desenele Dora Dora pentru fetita mea, sunt foarte educative si poti invata cuvinte in engleza. Mi-ar placea ca fetita mea sa invete o limba straina cat mai repede asa ca o sa o pun sa se uite la aceste desene si sa se joace si joculetul pe care l-am incercat si eu si e foarte distractiv. Asta este valabil si pentru alte desene animate, pe care o sa am grija sa le aleg, iar cand o sa le asocieze cu jocurile o sa ii plca si mai mult. De exemplu Polly Pocket cre aduna animalute dragalase in drumul ei pentru a da o petrecere impreuna cu ele sau Tom si Jerry, desenele copilariei noastre dar si a copiilor nostrii. Se pare ca sunt nemuritoare chiar daca sunt foarte vechi, asa ca in joc Jerry a furat o bucata de branza din frigider si trebuie sa ajunga la adapost cu ea inainte ca Tom sa il prinda. Nu mai zic de cela care machezi si imbraci printese, cred ca la toate fetitele le plac. Pentru copii joculetele trebuie sa fie si educative pentru ca copii invata foarte mult cand sunt mici prin joaca. Sunt si alte jocuri foarte interesante, de actiune, amuzante, aventura, colorat pentru micutii pictori, cu gatit pentru micii bucatari :), dress-up pentru micile printese, cu impuscturi, cu machiaj, masini si diverse sporturi. Dar pana atunci sa va povestesc despre jocurile mele preferate de pe jocuri.biz, m-au prins asa rau, ca le joc de cateva zile non-stop. De majong cred ca toata lumea stie… este o dragoste de-a mea mai veche si uitasem de el dar m-am bucurat foarte mult acum ca l-am regasit. M-am mai jucat Lanturile Piratului, este un joc cu piese care trebuiesc sparte astfel incat sa ajunga cheia la lacat. Imi place foarte mult si povestea jocului, piratul Barbossa are un scop, de a gasi Aurul Pierdut iar tu trebuie sa il ajuti. M-am mai jucat astfel de jocuri dar erau plictisitoare pentru ca se repeta mereu acelsi lucru, acesa siti ca are o finalitate interesanta. Eu zic sa e incercati pe toate pentru ca sunt multe frumoase. Aveti grija, creeaza dependenta! si ce mai dependenta misto…

Lasă un răspuns

