O cauza nobila si … Felicitare cu dragoste

Pentru un biet catelus de la bloc la care trebuia sa ii cumparam zgarda pentru pureci si lesa (asta pentru ca au venit hingherii si ne-au pus aceste conditii daca nu il luau cu ei), si nu aveam bani am organizat o expozitie in scara blocului cu vinzare… ce am vandut??? picturi, icoane pe sticla (m-a invatat o prietena care era foarte talentata chiar mi-a placut sa le pictez) care au fost si cele mai vandute, de curand am fost la un vecin si la ei in camera mai aveau si acum icoana pe sticla facuta de noi… si desene pe pietre… toti vecinii au cumparat cate ceva poate si pentru ca vroiau sa ajute un biet catel dar si pentru ca ne-am straduit foarte mult sa facem acea expozitie… Pana la urma i-am cumparat la Tedy (asa il chema pe catel) tot ce i-a trebuit chiar si mancare si un sampon pentru caini si i-am facut baie in beci :) dar cand au venit iarasi hingherii tot nu au vrut sa il lase la bloc asa ca l-a dus un vecin la tara la el… de atunci nu l-am mai vazut dar ma gandesc cu drag la el, era un caine tare inteligent, frumos si bland…

Cand eram mica aveam o felicitare de carciun primita de la o matusa din Germania. Cand se deschidea era “3 D” si canta… era cu scena nasterii lui Iisus Hristos. De atunci imi plac foarte mult felicitarile care ies din decor, la gradinita si la scoala am inceput prin a face usile si geamurile de la casele pe care le desenam sa se deschida… anul trecut m-am apucat sa ii fac iubitului meu de Craciun o felicitare de mana… am lipit braduletii din ea astfel incat cand deschizi felicitarea ei sa iasa din decor si sa stea drepti ca intr-o padure de brazi, unii mai in fata iar altii mai in spate…

 

Lasă un răspuns

