Sunt o diva…

Într-o dimineaţă rece
Aşa, pe la ora zece
Am plecat la drum cochetă
M-am urcat pe bicicleta
Si cu dorintă de schimbare
Ma rugam sa fie soare…

Dupa cateva minute bune
M-au sunat doua nebune
Sa ne intalnim diseara
Sa ne facem look de vara

Am ajuns la o terasa mare
Am cerut si eu mancare
Un covrig si-un ceai, atat
Ca ma-ngras si-arat urat
Dupa masa reciclez, e logic
Pentru ca-i mai ecologic…

Am plecat de la terasa
Sarut-mana pentru masa
Si in drumul meu magnetic
Dezvoltand un simt estetic
M-am urcat pe bicicleta
Si-am scos diva din poseta

Vreau un sfat de frumusete
Sa ma priveasca cu mandrete
Dragul meu iubit ce vine
Si se apropie de mine…

Lasă un răspuns

