Advertoriale (cum sa faci bani cu blogul)

De curand am inceput sa fac bani cu blogul meu. As putea sa va recomand 3 site-uri de advertoriale care va platesc pentru articolele pe care le scrieti.

db_blog_750_blogger_4991. Advertoriale.net – imi place cel mai mult… au multe campanii chiar si pentru bloguri cu PR 0, iar plata se face bilunar direct in paypal. Eu am scris pana acuma pentru ei articole in valoare de 40 de euro. Poate ca nu e mult dar sunt bineveniti 🙂 Gasiti articole cu valoare de la 2 la 5 euro.

advertoriale

blog

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Blogmoney.com – am scris pe unalt blog si am strans 185 de lei. Cand am cerut plata nu am primit nici un raspuns… am renuntat la ei vre-o 2 ani pana mi-a zis cineva ca pot sa cer plata prin paypal. In 10 zile am primit banii, iar acum m-am pus iarasi pe scris. E putin mai greu acum la inceput pentru ca inainte scriam pe alt blog si dupa cateva campanii majoritatea acceptau sa scriu pentru ei. Pe blogmoney e misto ca poti sa ceri cati bani vrei tu pe articolele pe care alegi sa le scrii. La inceput mai putini, dupaia tot mai mult…

 

home (1)3. Simplejobs.ro – aici se plateste in $ insa plata se face cand ai in cont 70$. Momentan nu au campanii pentru atatia bani, dar ma gandesc ca in curand o sa mai apara. Am strans si aici vreo 22 $ si mai am de scris. La inregistrare primiti 5$, iar la fiecare prieten recomndat si care isi face cont mai primiti cate 0.50$.

Sper ca v-am fost de ajutor. Spor la scris!!!

 

UPDATE: Am pus platile la primele doua site-uri, urmeaza si simple jobs, dar mai am inca de scris 🙂

10 gânduri despre “Advertoriale (cum sa faci bani cu blogul)

    • nu stiu ce s-a intamplat ca tocmai mi-au aprobat vreo 7 campanii. scriu de zor la ele. o sa cer dupa asta plata si sa vedem daca primesc ceva. Tu ai cerut plata si au trecut 2 luni si nu ti-au trimis inca banii?

      Apreciază

      • De sase luni de cand scriu pt ei platisera la timp, adica la o luna de zile, cum scrie pe site. Dupa care ultima oara am asteptat doua luni si jumtatae pana mi-au virat banii. Cam disperasem, de aceea intrebam si eu pe toata lumea, tare m-am temut sa nu fie vreo teapa.

        Apreciat de 1 persoană

  1. Dana, eu am inceput sa scriu pentru ei acum mai bine de 3 ani. Am strans si eu atunci vreo 180 de lei si am vrut sa ii scot. Mi-au aprobat contractul si am cerut plata pri transfer bancar si… pauza. Am crezut ca e tzapa si am renuntat sa mai scriu. Am revenit acum si i-am scos pana la urma prin paypal. mi i-au trimis in 10 zile. Tu prin ce metoda i-ai scos? aaa si stii ceva deca ne plateste ceva la stat? (ei asa ziceau) ca nu as vrea sa apar cu venituri ca sunt in crestere copil :)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

