Crezi in destin?

Daca ti-ar spune cineva ca in ziua x o sa mori? Eu nu as vrea sa stiu… As sta numai stresata si as incerca sa fac ceva sa schimb asta… Daca as reusii inseamna ca nu exista destin si ca poti face ceva sa il schimbi.

Ma gandeam si la filmul acela in care unul se tot intorcea in timp sa isi salveze nevasta dar nu reusea orice facea, intr-un fel sau altul tot murea… Dar daca ti-ar spune cineva ca iti este destinat sa ajungi bogat?  Poate ca traind cu  increderea ca asta iti este destinat o sa omiti sa faci acel ceva care te va face bogat, asta inseamna ca tu detii controlul si poti schimba lucrurile, asta bineinteles daca orice ai face, sau nu ai face… nu iti pica un milion de dolari in cap pe strada. Dar daca nu erai acolo? atunci sigur iti picau unde erai, pentru ca e destinul tau…

Eu sincer nu stiu in ce sa cred… eu tind spre a crede ca ni-l facem singuri dar poate doar cred ca detin controlul, poate ca imi era destinat sa iau o anumita decizie iar eu zic ca a fost vointa mea. De aici ma duce gandul iarasi la o intamplare, ma rog… de prin cartile mele :P in care niste caravane care transportau oameni morti treceau prin diferite orase lasand in urma lor… ciuma. De ce oare mai erau lasati sa treaca pe acolo? Raspunsul: pentru ca asa era scris, ca ele sa treaca pe acolo… oare chiar nu exista vointa de a schimba un lucru? de ce mergeau orbeste pe “calea destinata” si nu alegeau o alta cale, mult mai buna pentru ei, care poate era la fel de destinata…

Traiesc parca cu frica ca orice as face imi este destinat, nu gandesc, nu controlez nimic… asa trebuie sa fie, dar nu vreau sa fie cum trebuie sa fie, vreau sa fie cum vreau eu… Si nu stiu in ce parte sa o iau, ce sa aleg… sa fie decizia mea nu a destinului

Posted on 18 mai 2011 by admin

Este o postare de a mea mai veche, de cativa ani… acum mi-am schimbat putin parerea. Eu cred ca aceia care stiu cand o sa moara isi traiesc viata mai intens si pot face lucruri frumoase pentru cei dragi in semn de ramas bun… As vrea sa stiu cand o sa mor 🙂

Lasă un răspuns

