The One by Oriflame

10151200_805697159457982_7227650212875108960_nZilele trecute s-a terminat o campanie pe blogalinitiative la care am participat, iar ieri am primit si eu produsele The One de la Oriflame pentru testare. Va vine sa credeti ca pana la 27 de ani eu nu am folosit fond de ten? Defapt m-a machiat cineva la nunta mea si la nunta cumnatei mele dar inafara de asta… Nu pot sa zic ca am avut neaparata nevoie, am fata destul de curata, iar acum ca am primit prodsele sa le incerc ma uitam la ele ca la felul
14′. Sa va arat o discutie pe care am avut-o azi cu o prietena:

Eu: auzi
inainte sa te dai cu fond de ten trebuie sa te dai cu crema sau ceva?
Ana: eu nu ma dau
Eu: si ala pentrut ochi cand il dai
inainte de fond de ten?
si pudra peste nu?
Ana: da
Eu: si te dai si pe ochi si gat cu fond de ten?
Ana: fara ochi
si pe gat putin de tot
Cam asa stau lucrurile, oricum o sa experimentez cateva zile si cand mi se pare mie ca a iesit cat de cat ok o sa fac un update la acest post si o sa va arat ce a iesit. Am probat doar rimelul, pentru ca cu rimel ma dau cel mai des si eram curioasa, care deja a devenit preferatul meu, este superb!!!
UPDATE 08.05.2014
Am facut prima incercare de machiaj aseara, iar cand a ajuns sotul meu acasa a ramas oripilat :)) culoarea fondului de ten este mult prea inchisa pentru culoarea pielii mele si parca aveam o masca pe fata. M-am dat cu putin si l-am intins bine, nu stiu ce s-a intamplat dar mi se si exfolia de pe fata. Nu mi-a placut deloc 😦 pudra am vazut ca mai deschide dar degeaba. O sa incerc de data asta sa ma dau si cu o crema hidratanta inainte sa vedem ce iese.
Fardurile imi plac, sunt uleioase si se intind usor pe pleoape, iar apoi se usuca rapid. Rimelul dupa cum am mai zis e super! il ador! Anticearcanul acopera bine cearcanele de sub ochi, imi place…
Am incercat si ojele, sunt mate dar culorile sunt dragute.
Luciurile de buze sunt mai groase si se pastreaza mult timp pe buze, au un miros placut si imi plac si culorile 🙂
REVIN!
UPDATE 09.05.2014
M-am mai jucat putin cu fondul de ten dar fara succes. Nu imi plac cum arata fata mea, poate ca pur si simplu nu sunt facuta sa folosesc fond de ten. M-am uitat si la niste filmulete pe youtube, am incercat si eu si tot urat arat. O sa pun niste poze si o sa termin cu asta, gata divortam deja! Resrul produselor sunt foarte bune, imi plac mult de tot, nu am nimic de reprosat.
pupici! si… REVIN!
Update! (ultimul)
Ca si concluzie, imi plac foarte mult produsele, inafara de fonul de ten care este cam inchis pentru fata mea, si pe care l-am facut cadou cumnatei mele 🙂100000531159327pizapw1400321607
Un gând despre “The One by Oriflame

Lasă un răspuns

