Program facturare

Acum cativa ani mi-am deschis o terasa in Baile Olanesti dar primeam facturi. Eu nu dadeam decat bonuri de casa pentru ce vindeam. Imi aduc aminte insa ca majoritatea distributorilor imi aduceau facturi facute intr-un program de facturare, mai des aveau la ei chitantier in caz ca le platem atunci marfa. Apoi m-am mutat la Bucuresti si nu a mai avut cine sa se ocupe de terasa. Probabil ca o sa imi reiau activitatea candva. Oricum, acum sunt iarasi in Ramnicu Valcea si m-am gandit de multe ori sa imi deschid un site cu reduceri, se pare ca este foarte la moda si la mine in oras inca nu exista asa ceva. La inceput m-am gandit ca e foarte usor sa fac asta. Platesc pe cineva sa imi faca site-ul, pe altcineva sa imi faca un model de contract, eu plec prin oras si adun oferte, iar apoi le postez pe site. Suna destul de bine dar nu e chiar asa usor. De exemplu o alta cheltuiala in plus sunt facturierele si chitantierele. Incep de la 12 lei alb-negru si sar de 35 de lei color, nu mai zic ca poate vrei sa le faci si personalizate… Atunci mi-a venit ideea sa fac facturi pe calculator si astfel am dat de cei de la genius facturare. Iti ofera posibilitatea sa incerci programul gratuit timp de o luna iar daca iti place platesti o singura data si ai acces la el nelimitat. Il descarci direct de pe site-ul lor si il instalezi foarte simplu in calculator. Poti personaliza facturile cu logoul propriu (trebuie sa imi fac si eu unul, arata si frumos si este bun si ca strategie de marketing), eprogram_facturaremite si facturi proforme, are si o obtiune de introducere cu tva sau fara tva si multe altele, iar pe langa facturi poti emite si chitantele aferente. Daca este absoluta nevoie putem si lista facturile dar mai bine le trimitem prin e-mail direct la destinatar si fac ei ce doresc cu ea. Poate ca unii sunt inca de moda veche si prefera vechiile facturi dar incet, incet v trece toata lumea la acest tip de facturare si acesta va fi viitorul. Contabila mea are 67 de ani (arata mult mai bine, nu am crezut niciodata ca are chiar atata) si foloseste un atfel de program si mi-a recomandat si mie sa incerc. Nu stiu daca sunt mai multe firme care se ocupa de aceste programe, nu mi-a recomandat unul anume dar cel de la genius facturare mi s-a parut usor pentru o incepatoare ca mine. Eu chiar recomand un astfel de program!

 

Program Facturare – Genius Facturare

Un gând despre “Program facturare

Lasă un răspuns

