Camere supraveghere mascate

camera-wireless-mascata-in-ceas-de-jucarie-sc-503d_3De cand am devenit mamica sunt mult mai responsabila, am de crescut un copil si vreau sa o fac bine. Mi-am luat foarte in serios aceasta munca si imi face si placere sa stau cu cea mica si sa vad in fiecare zi cum invata lucruri noi. Din diverse motive alte mamici nu vor sau nu pot sa stea cu copilul lor si apeleaza la o bona. Mie sincer mi-ar fi foarte frica sa imi las copilul pe mana altcuiva, nici pe mama nu am prea lasat-o. Se intampla atatea lucruri urate in ziua de azi, am inceput sa nu ma mai uit la stiri, dar cel mai bine e sa fim precauti pentru ca nu stim niciodata pe cine bagam in casa. Un om mare se mai poate apara dar ce poate face un bebeus, care face primii pasi in viata, care invata primele lucruri? Eu le recomand tuturor mamicilor sa isi instaleze o camera spion, cel mai bine e sa fi sigur ca nu se intampla nimic cu copilul tau. Investitia nu este deloc mare dar sa stii ca copilul tau nu este agresat in nici un fel ajunge sa fie nepretuita. Eu as recomanda o camera wireless mascata in jucaie cu ceas functional. Nu sunt psiholog dar stiu ca nu trebuie doar sa bati un copil ca acesta sa sufere si sa nu se simta bine. Degeaba te uiti la el si vezi ca nu are vanatai daca bona respectiva a tipat toata ziua la el sau poate ca o platesti doar sa il puna in fata televizorului si ea sa isi vada de problemele ei.  Aceasta camera are si microfon incorporat astfel vei putea si auzi ce se discuta in camera. Se poate conecta direct la TV sau la DVR pentru a inregistra totul. Apoi ne putem gandi putin si a bunurile noastre materiale. Sa nu cumva sa ne fure de prin casa, iar pana ne dam seama ca au disparut nu mai putem trage pe nimeni la raspundere. Eu o consider o investitie si pe termen mai lung pentru ca atunci cand va creste copilul il mai puteti supraveghia din cand in cand din camera alaturata fara a-l deranja. Sau poate ii puteti face un cadou frumos unei viitoare mamici cu viitoare bona. Toti copii merita iubiti si ingrijiti, doar ei sunt mostenirea noastra!

Lasă un răspuns

