Greutatea ideala pentru o proaspata mamica

gerlinea-batoane-ciocolata-inima-de-cocos-371gDupa ce am nascut, pe coridorul spitalului era o oglinda si cand m-am uitat in ea nu imi venea sa cred. Aveam aceeasi burta de gravida, daca nu mi-as fi vazut bebele puteam sa jur ca nu am nascut. Sau poate a ramas geamanul ei pe undeva pe acolo dar cred ca il vedeam la nenumaratele ecografii pe care le-am facut. Nu sunt obsedata de greutate, si nu vroiam sa fac nici o cura de slabire si stiam ca trebuie sa am putina rabdare sa ajung la greutatea initiala, dar citisem inainte pe internet ca la iesirea din spital o sa am -(minus) greutatea copilului, – greutatea placentei, – apa din placenta si multe alte minusuri, in total vreo 8 kg, haide 6 kg cu indulgenta. Pai si cand m-am pus pe cantar aveam cu 3,5 kg mai putin 😦 si bebele meu a avut 2,820 kg… Din cauza alaptarii trebuia sa tin un regim strict si sa consum produse cu continut redus de zahar, sare si grasimi. Acum ca nu mai alaptez nu pot sa mananc, bineinteles, ciocolata care e preferata mea si care din pacate ingrasa. Am gasit un site cu produse dietetice si bio si asa m-am gandit sa tin dieta. Am auzit mult vorbinduse de batoanele Gerlinea, nu trebuie decat sa inlocuiesc o masa sau doua  si sa mananc in schimb cate 2 batoane de gerlinea. Pentru mine suna foarte bine, pe langa faptul ca nu sunt prea mancacioasa din fire eu vad aceste batoane ca pe un desert (cel mult asteptat) pentru ca sunt batoane cu caramel, cu ciocolata si cocos, ciocolata si praline, ciocolata neagra, cu portocale, cereale sau biscuiti. Ca si ingrendiente aceste batoane contin ciocolata cu lapte (zahar, unt de cacao, lapte pudra degresat, lactoserum, masa de cacao, masa grasa din lapte, emulsifiant: lecitina de soia, aroma naturala de vanilie), proteine din lapte, stabilizator: sorbitol, sirop de fructoza, proteine din grau, sirop de glucoza, fructo-oligozaharide, minerale (potasiu, sodiu, calciu, magneziu, zinc, fier, mangan, cupru, iod, seleniu), zahar, nuca de cocos rasa 2,4%, ulei de sofranel, cacao pudra degresata, arome, emulsifiant: lecitina de rapita, vitamine A, B1, B2, B5, B6, B9, B12, C, D, E (lactoza), H si PP, faina de catofi. Valorile nutritonale pentru doua batoane: valoare energetica (kcal) – 235,0; Proteine (g) – 15,2; Glucide (g) – 28,2 din care zaharuri 18,9 din care polioli 5; Lipide (g) – 7,1 din care saturate 3,3, din care monosaturate 1,6, polinesaturate 1,2 din care acid linolinic 1,1; Fibre (g) – 2,2 din care fructo-oligzaharide 2,0. Sper astfel sa scap cat mai repede de kg acestea enervante, mai les ca a venit caldura si in curand se deschide sezonul pentru stranduri, mare 🙂 Cum am facut cezariana va trebui sa mai astept putin pana la nutritia sportiva. Imi doresc sa fiu o altfel de mamica, nici sa nu se vada ca am nascut, si totusi printesa mea sa fie langa mine si sa ma mandresc cu ea.

Lasă un răspuns

