Aparat dentar la Clinica Stomatologica Dental Praxis

dentalpraxisCele mai multe probleme dentare cred ca le au cei cu frica de dentist. Bieineles ca o igiena dentara corecta inseamna foarte mult, dar sa ne intoarcem putin in trecut si sa ne amintim cum ne-am scos primul dinte. Parintii mei mi trageau cu ata de clanta usii sau pur si simplu unul ma tinea si celalat apuca dintele cu mana si tragea de el. Ajunsesem sa nu le mai zic ca mi se misca dintii de frica sa nu mai trec prin ce stiam ca o sa trec. Eu cred ca pentru un copil mic asta este foarte taumatizant, cel putin pentru mine a fost. Apoi doar cand aparea o carie stiam ca trebuie sa merg la bau baul de dentist sa imi curete dintii si maselele cu „albinuta” (cum ii ziceam noi) si care era foarte dureroasa. Si uite asa din teama pentru dentist, din cauza dintilor care dadeau sub dintii care trebuiau scosi am ajuns sa am dintii strambi. As avea nevoie de un aparat dentar dar pentru ca nu l-am pus cand eram mica mi-a fost mereu frica ca nu va mai avea nici un efect la varsta asta. M-am tot interesat si astfel am ajuns la Clinica Stomatologica Dental Praxis unde am aflat ca aparatele dentare fixe pentru alinierea dintilor sunt recomandate in special pentru persoanele adulte cu o dentitie permanenta completa. Forta elastica exercitata de arcul metalic controleaza directia de crestere a fiecarui dinte in parte, ii aliniaza corect si au efect permanent. Timpul de actionare al aparatuli este cam de 2 ani, iar preturile unui aparat este foarte mic. In primavara asta sunt chiar si la promotie. Datorita lor mi-am recapatat speranta ca zambetul meu va arata frumos si as vrea sa va recomand din tot sufletul aparatele dentare de la Clinica Stomatologica Dental Praxis.

Eu sunt de parere ca dentistul trebuie sa fie prieten cu copilul, sa il ducem de la inceput chiar daca nu exista nici o problema, nici o durere, si pur si simplu pentru a-l invata pe copil periajul corect. Apoi progresiv, pentru orice problema, oricat de dureroasa ar fi, vizita la un cabinet stomatologic nu va mai fi privita niciodata cu frica. Si astfel probabil ca nu se va ajunge niciodata la probleme mai grave.

Lasă un răspuns

