Fetita mea balerina

Cand eram mica visam sa ma fac balerina dar nu m-a ajutat nimeni sa imi implinesc acest vis frumos si inca mai simt in suflet dezamagire si regret. Ma uitam mereu la desenele animate „Frumoasa Baleria” si imi imaginam ca sunt eu. Dansam prin casa, ma invarteam, imi cream propriul spectacol in care eu eram balerina principala, iar papusile si jucariile de plus erau spectatorii mei. Pentru copii de la bloc eram o mic vedeta care venea mereu cu idei noi si care ii invata in joaca cum se danseaza. Am continuat la serbarile de la gradinita si din scoala primara, iar apoi nu stiu ce s-a intamplat dar am renuntat. Poate ca a fost doar un joc copilaresc sau poate o pasiune adevarata asta nu vostii niciodata, dar tateamintirile pe care le mai am despre acest lucru sunt foarte frumoase. Iar in putinele poze pe care le am de cand sunt mica apar meeu dansand.

Eu cred ca visele copiilor trebuiesc macar incurajate daca dintr-un motiv sau altul nu le putem implini. Mereu mi-am spus ca daca voi avea o fetita o sa o las sa faca tot ce isi doreste, in materie de activitati artistice. Sa aleaga si sa incerce de toate pana gaseste ceva pe sufletul ei. Si uite ca timpul a trecut si am devenit mamica de fetita. Nu are decat 4 luni dar a crescut deja mult, este slabuta, o sa aiba fizic pentru baerina cu siguranta, pentru ca are cu cine semana. Bineinteles ca mi-ar placea sa se faca balerina dar acesta este visul meu, de abea astept sa vad daca o sa fie si al ei. De curand am vazut la o emisiune concurs o micuta balerina care dansa atat de frumos la doar 4 ani. Bineinteles ca a inceput sa danseze mult mai devreme de atat, si se vedea ca este foarte pasionata si bineinteles sustinuta de parinti. Foarte frumos imbracata, o tinuta impecbila, finuta, gesturi armonioase, o scumpete de copil. Am ramas si eu si sotul meu foarte impresionati. Pe langa faptul caera si foarte frumoasa fetita, avea si niste miscari care te lasau cu gura cascata, parca nu iti venea sa crezi ca un copil atat de mic este in stare de atat de mult. De atunci mereu ne zicem ca daca si alti copii pot face asa lucruri frumoase, fetita noastra de ce nu ar putea. Fetita respectiva a ajuns chiar in semifinale si de abea asteptam saptamana viitoare sa o revedem.

683323Pe bayo.ro am gasit locul perfect de unde pot alege vestimentatia pentru balerina mea. In primul rand un tutu dragut, sau mai multe ca sunt atat de frumoase ca mi-e greu sa aleg unul. Mi-a placut fusta tutu pentru fetite Princess, in trei culori :grena, roz inchis si roz deschis. Apoi as alege tutu balet Petal, pentru ca ma trimite cu gandul la primavara si este anotimpul meu preferat si il iubesc, iar in acest decor putem crea impreuna cele mai frumoase povesti dansante. Nu as vrea sa ma opresc aici pa pana la urma as lua tot magazinul dar as mai alege si costumul de balet Bayo Boheme pentru ca fetita mea este deja o printesa dar trebuie sa si arate ca una. Bineinteles ca o tinuta de balerina nu este formata doar din tutu, mai sunt necesare si frumoasele poante pentru balet. Am intrat in ctegoria poante balet dedicata si am gasit unele superbe pentru fetite de culoare roz. Poantele Freed Clasic sunt in forma de V la baza si au si inclus elasicul de subtiere al calcaiului. Acum ca avem tinuta completa mai ramane sa ne implinim visul.

 

 

 

Lasă un răspuns

