Momentul meu de rasfat si relaxare

crema-gel-de-dus-fantezie-de-ciocolata-dolce-vita-big-pic1De cand am nascut parca sunt mereu obosita, dar cred ca e si normal dupa atatea nopti nedormite, leganat si plimbat bebele. Acum dupa 4 luin si-a mai reglat putin somnul, noaptea pot sa dorm si eu mai multe ore dar uneori se aduna si asa si mai simt nevoia si ziua sa ma intind putin in pat dar nu prea am cum. Am facut cezariana si la inceput nu am avut voie sa fac decat dusuri rapide dar m-am mai vindecat si acum pot avea si eu momentul meu de rasfat si relaxare in cada. Mi-am cumparat de pe Tian.ro o gramada de produse, pentru ca le ador pe cele orientale, iar pregatirea pentru baie este ca un ritual pentru mine. Prima data folosesc sare de baie pe care o dizolv in cada. Am ales sarea de baie Prospetime de menta Hainan Tao pentru ca, chiar daca apa este fierbinte, imi racoreste pielea si reduce oboseala din corp. Cand am companie folosesc sarea de baie cu Lavanda Gainan Tao, dar sa nu intram in detalii :)) Aplic pe fata o masca cu placenta, colagen si icre rosii, apoi trec la rasfatul suprem cu gelul de dus Fantezie de Ciocolata Dolce Vita. Daca tot nu pot manca ciocolata din cauza regimului pe care trebuie sa il tin pentru ca alaptez, macar sa miros a ciocolata. Ma simt relaxata fizic datorita ingrendientelor active care actioneaza instant dar si mental pentru ca, sa va zic un mic secret, sunt putin dependenta de ciocolata si sunt suparata ca nu pot manca. Iar inainte de crema-intensiva-anti-rid-zhenfei-big-pic1a ma pune in pat aplic pe fata crema Intensiva Anti Rid Zhenfei, imi fac un ceai Noni, foarte renumit pentru fortificarea sistemului imunitar, reduce stresul, si ofera multe vitamine si minerale necesare functionarii organismului.
Si uite asa maine o iau iarasi de la capat mai increzatoare, si simtindu-ma mult mai bine. Ia seara ma retrag iarasi in „spa-ul” meu de acasa, oaza mea de rlaxare, incercand alte si alte ritualuri. Pentru ca din multitudinea de produse de pe Tian, din pacate nu v-am putut prezenta decat ce am folosit aseara 🙂

Lasă un răspuns

