Vacanta mea incepe cu DTS AGENCY

belek_beach_extDe foarte mult timp imi doresc o vacanta in Turcia dar nu ni-am permis niciodata sa mergem, mereu ni s-au parut prea scumpe ofertele pentru litoral. Anul acesta am gasit o super oferta in Turcia, in Antalya – Belek care dupa parerea mea este cea mai frumoasa statiune de la ei. Este vorba de hotelul Belek Beach de 5*, gasit prin intermediul agentiei de turism DTS. Inca nu pot sa cred ca are atatea stele si este atat de ieftin. Sejurul pentru sapte nopti incepe doar de la 563 de euro de persoana cu Ultra All Inclusive, bineinteles, si transport cu avionul. Nu am zburat niciodata cu avionul pana acuma si recunosc am emotii deja numai cand ma gandesc dar cred ca o sa fie o experienta foarte palpitanta si pe care nu o voi uita niciodata. Apoi o sa ajungem in mult visata Turcie… Chiar daca o sa mergem in extrasezon stiu ca acolo o sa fie oricum foarte frumos pentru ca au alta clima, alta mare. Mai mergem si la Marea Meditareana ca de Marea Neagra ne-am plictisit deja. Din pacate la noi decat doua luni sunt calduroase si bune de baie si plaja. Bineinteles ca avem si ce vizita, de abea astept sa colind faimoasele bazaruri si sa imi cumpar tot feluri de lucrusoare specifice zonei, sa incerc toate preperatele traditionale si poate sa imi cumpar si ceva din aur, o amintire pretioasa, ca doar aurul turcesc este foarte renumit. Avea mama o prietena care ii aducea mereu bijuterii din Turcia, primii mei cercelusi de bebe de acolo sunt, ca acum 25 de ani aveai bani dar nu prea aveai de unde cumpara. Am dat repede un search pe net sa vad ce se mai poate vizita in Antalya si am aflat ca acest oras este situat la poalele muntelui Taurus (suna interesant) numai bine, 2 in 1, mare si munte, aer curat, cand caldura, cand racoare. Printre obiectivele turistice importante mai avem de vizitat cateva muzee, cartierul vechi al orasului si mai multe moschei din perioada otomana. Cu siguranta nu avem cum sa ne plictisim, din contra, cred ca o sa ne indragostim atat de tare de aceasta tara incat o sa incercam sa ne intoarcem in fiecare an. Poate data viitoare o sa mergem in Bodrum, Marmaris sau Kusadasi, am vazut si aici super oferte prezentate de Dts Agency. Sau poate o sesiune de shopping la Istambul. Cine stie pe unde si cand vom mai ajunge, acum nu ne dorim decat sa profitam cat mai mult de aceste zile si sa experimentam tot ce se poate.

Lasă un răspuns

