Bijteriile cu care ma asortez

thumb_cercei-opal-etiopian-diamante4Pentru ca atunci cand port ceva care imi sta bine sau imi place foarte mult, acel lucru, ma face sa ma simt frumoasa. In magazinul online Be Precious am descoperit un nou „sentiment”, acela de stralucire, iar asta si la propriu si la figurat datorita frumoaselor bijuterii pe care le-am gasit. Tinutele mee sut mereu elegante, iar bijuteriile definitiveaza acest aspect. Oriunde as merge cu bijuteria potrivita pot schimba mereu stilul si ma pot portivi oricarei situatii.

Eu sunt inebunita dupa cercei, este accesoriul meu esential in orice tinuta, iar daca este si stralucitor cu atat mai bine, cu siguranta atentia o sa fie indreptata asupra mea. Sincer mi-a fost foarte greu sa imi aleg preferatii printre atatea bijuterii din argint cu pietre pretioase si semipretioase dar pana la urma m-am oprit asupra cerceilor cu Opal etiopian si Diamante albe. Mi-a fost imposibil sa nu ma indragostesc de ei. Imi transmit lux si eleganta, iar acesti cercei sunt chiar accesoriul perfect pentru mine si tinutele mele. Au un design nemuritor, model clasic si totusi in tendinte, o bijuterie perfecta care ar putea fi transmisa din mama in fiica. In acelasi timp este si o bijuterie foarte valoroasa datorita diamantelor. In timp va putea fi valorificata, dar ar fi pacat sa nu ramana in familie. Probabil ii voi oferi fiicei mele in ziua nuntii ei, se vor potrivi perfect cu orice rochie de mireasa, si nu cred ca va exista un alt moment mai bun sa ii daruiesc. Sper sa ii poarte si ea cu acceasi placere cu care i-am purtat si eu si sa ii aduca in viata numai bucurii, iar in vestimentatie, stralucire!

Lasă un răspuns

