Probleme rezolvate cu Laptop Direct

logo-newA avut si sotul meu un laptop in timpul studentiei si cum facea academia fortelor terestre l-a purtat in multe drumetii, a luat multe trante si totusi a mers destul de bine. I-a sarit o balama la un moment dat, si o parte mai atarna intr-un fir si nu se mai inchide ermetic, dar functoneaza foarte bine. Avem multe amintiri cu acel laptop… Inchiriam filme si ne uitam pe laptop, ca nuaveam dvd player acasa :), ascultam muzica, in parc pe banca, la gratare sau pe autocar in lungile noastre plimbari prin tara. Din cauza asta prima data l-a lasat bateria, dupaia nu am mai avut ce face cu el decat in „locuri” cu prize 🙂 L-a ajutat mult si la facultate, a scris referate si-a scris pana si licenta. Sau cand a scris povestea noastra de dragoste pentru un ziar si a castigat pentru mine un inel. Cand l-a cumparat a facut un adevarat efort financiar, a strans solda un an de zile dar a meritat pentru ca a fost tare bun. Face parte din familie si noi am uitat de el. Zace intr-un dulap si ar fi foarte frumos daca l-am repara, macar atata putem face pentru el. Noroc cu Laptop Direct de unde am cumparat rapid balamale noi si o baterie foarte ieftina si buna. Cand am ales magazinul online de unde sa cumpar m-am ghidat mai intai dupa miile de pareri si voturi de increderea date site-ului. Eu doar de atata am avut nevoie dar sa stiti ca gasiti rezolvare pentru orice probleme. Puteti profita chiar si de o reducere la peste 2000 de produse. E pacat sa nu iti repari laptopul atunci cand problema este mica, cum am facut noi, se poate transforma in una mai mare si te costa mai mult. Noi am avut noroc si suntem bucurosi ca il putem folosi iarasi si il putem lua cu noi peste tot.

 

Lasă un răspuns

