Vara asta trebuie sa sap de capuse

De cand am nascut ne-am mutat la casa, avem o gradina mare si am zis sa creasca si copilul nostru intr-un mediu cat mai curat si mai putin poluat. Vine caldura si am vrea si noi sa punem o paturica pe iarba, sa stam la soare… Problema e ca nu stiu ce sa ne facem cu capusele. Avem un amarat de caine care e plin, l-a curatat de cateva ori sotul meu dar nu stiu de unde le tot ia. Se mai perinda prin curtea noastra si ateva pisici si mai intra pe sub poarta doi pechinezi care sunt ai vecinului si seprea poate sa ne lasa si ei capuse prin iarba. Mi-e foarte frica de ele, sunt transmitatoare de multe boli, iar fetita noastra nu are nici un an, nici nu vreau sa ma gandesc ce i s-ar putea intampla ei. Ar fi si pacat sa stam in casa toata vara, la ce ne-am mai mutat la casa cu curte.

Sotul meu a gasit deja solutia! Ii vom chema pe expertii in deratizare de la Compania DDD sa ne scape de aceste oribile insecte. Inainte sa vina sa se ocupe de problema acestia ne-au informat despre cum sa eficientizam acest proces de combatere a capuselor. Va trebui ca sotul meu sa se apuce sa tuna toata iarba din gradina pentru ca substantele sa ajunga la sol unde isi au cuibul capusele. Apoi se va interveni in doua etape, prima data se vor extermina capusele vii, iar apoi insectele aparute din larve. Pentru o eficienta mai indelungata este important sa nu existe umezeala asa ca vom urmarii starea vremii sa vedem cand vine caldura ca ne-am saturat deja de atatea ploi. Foarte important este ca produsele folosite, dupa uscare, nu sunt daunatoare oomenilor si animalelor. Asta inseamna ca ne putem bucura de gradina noastra linistiti…

Lasă un răspuns

