Anunturi auto pe internet

800_Volkswagen_Golf_2005_677486622563Acum cativa ani, intr-o duminica, am fost cu sotul si cu un prieten in parcul auto Vitan sa isi cumpere o masina. Imi aduc aminte ca a gasit exact ce cauta, a putut sa o s testeze, nu a stst foarte mult pe ganduri. A luat-o si o mai are si acum si e tare multumit de ea. Acum sunt eu in cautarea unei masini dar am zis sa o caut mai intai pe internet ca e mai usor. Pe site-ul auto-vitan.ro sunt postate o gramada de anunturi cu masini, le poti vizualiza, suna vanzatorul sa il intrebi mai multe detalii, eventual o negociere de pret si apoi o intalnire, posibil chiar in targul de masini Vitan. Eu am un Smart fortwo si mai tariu vreau sa postez pe site un anunt de vanzare. Am devenit mamica de curand si avem nevoie de o masina mai mare. Dupa ce o vand pe a mea o sa mai pun diferenta si o sa imi iau alta. M-am gandit sa aleg dintre un Volkswagen, Audi sau Mercedes, am nevoie tot de o masina mai micuta dar sa nu mai fie cu 2 locuri. Imi place acest Volkswagen Golf, este modelul mai nou din 2005, poate doar putin prea scumpa pentru ce mi-as putea perimte eu, acuma800_Mercedes-Benz_A-140_2002_392732113580 depinde cat resusesc sa iau pe Smart. Si parca sunt cam multe Golfuri prin oras, o sa ma mai gandesc… Imi place si acest Mercedes clasa A 140, si Smartul meu este facut tot de Mercedes si am fost foarte multumita de el. Un pret mai mic, din 2002, 150.000 de kg (destul de bine) si imi place cum arata… mai mult decat Golful. E bine ca este si masina asta prezenta in targ si ma pot duce sa o vad. Si acuma sa va arat si masina care mi-a placut cel mai mult de la Audi ca poate va intrebati de ce nu am ales Renault de exemplu. Am vazut-o la o prietena anul trecut si m-am indragostit de ea. Mi-am zis ca trebuie sa am si eu asa o masina daca o sa renunt vreodata la Smartul meu. Si uite, fortata de imprejurari am ajuns sa o fac. Audi A2, din 2003, prezenta si ea in parcul auto… De abea astept sa vina duminica sa ma duc sa le vad si 800_Audi_A2_2003_930614022033„sa le incerc”. Ma bucur ca exista site-ul asta misto cu anunturi, unde gasesti foarte multe modele intr-un singur loc, iar apoi o parte din ele le poti si vedea in parcul auto. Pentru restul te poti intalni direct cu vanzatorul. Voi pe care mi-o recomandati?

Lasă un răspuns

