Anvelope de iarna pentru iarna asta

Am avut nevoie de anvelope noi de iarna si iarna trecuta dar nu am reusit sa le cumpar din cauza banilor. Am avut mai multe cheltuieli si am cam neglijat masina. Bine ca nu a fost o iarna grea si nici nu am umblat foarte mult cu masina. Bie ca nu m-a oprit politia 😀 cu toate ca nu e vorba doar de asta, mai conteaza si siguranta mea si a pasagerilor. De data asta nu mai astept pana la iarna ca probabil iarasi o sa raman fara bani pana atunci, sau poate vine prea mult intretinerea. Cu un mic efort financiar in 4 luni mi-am promis sa strang banii necesari si sa cumpar odata anvelopele acelea pentru iarna. Am ales sa le cumpar de pe site-ul Anvelopex, pentru ca este cel mai mare magazin online cu anvelope. Sigur gasesc multe modele, de la diferite firme de la care sa aleg si bineinteles marimea de care am nevoie. Inca un lucru bun in perioada asta de primavara/vara e ca gasim si anvelope de iarna la promotie cum ar fi acestea de la TIGAR la doar 155 de lei bucata. Plus ca daca ma abonez la newsletter mai primesc si un cupon de reducere, deci nici atata nu as da pe ele. Sunt marimea care imi trebuie 165/ 70/ R13 si la 4 cumparate (bine ca am nevie de toate 4) le primesc acasaprin curier si transportul este gratuit plus garantie 2 ani. Va puteti inchipui cum as arata carand anvelope din vre-un magazin, cum le ridic si le pun in porbagaj… ei bine, eu nu! De asemenea imi mai plac si anvelopele Kelly Winter ST care sunt cu doar 4 lei pe bucata mai mult. Din 1 noiembrie 2012, toate anvelopele vandute in UE sunt insotite de o eticheta sepciala care atesta acest lucru. Astfel am aflat de diferenta dintre cele doua. Anveloele Kelly au calficativul F pentru aderenta pe teren umed, iar anvelopele Tigar au calificativul E. In ceeace priveste eficienta consumului de combustibil anvelopele Kelly au calificativul E, iar anvelopele Tigar, calificativul F. Ca si zgomot exterior, acestea sunt mai silentioase avand Low dB in comparatie cu cele Tigar care au Med dB. Adevarul e ca am invatat multe cu aceasta ocazie, sincer nu ma prea pricep asa bine la masini, o duc la un mecanic din cand in cand sa imi spuna daca este ok dar anvelope de iarna stiam si eu ca nu am. Nu stiu sincer de ce aveam impresia ca o sa ma coste mai mult, de asta m-am plans atata dar se pare ca am scapat ieftin. Acum trebuie doar sa ma hotarasc pe care sa le cumpar si sa le comand…

Un gând despre “Anvelope de iarna pentru iarna asta

Lasă un răspuns

