Campania Persil de pe BuzzStore

pizap.com10.60704459715634581400152456115De la campania persil am inceput sa folosesc detergentul lichid. Nu l-am incercat inainte pentru eram putin reticienta, nu stiam cat sa pun (mi se parea ca o sa se termine prea repede) nu stiam daca o sa spele bine. Mai am putin din cel verde din campanie, am avut si pe alb pentru hainutele fetitei (pentru piele sensibila), imi pare rau ca nu i-am facut poza si acum am luat unul maree sa ajunga  Miroase super misto, ar trebui sa il incercati. In poza mai apare si sertarul pentru detergent al masinii de spalat pe care a mai ramas detergent normal nedizolvat. Uneori mai ramane si pe haine, dar cu cel lichid nu am avut astfel de probleme… Mai aveam putin si am zis sa il folosesc, dar acum ca l-am terminat nu mai cumpar niciodata  Pentru mine a fost o campanie cu succes!

Daca nu stiti despre ce e vorba, va zic in cateva cuvinte…

– participati la campanii si primiti produse de testat

– scrieti despre ele, faceti buzz, complectati chestionare, primiti puncte pe care le transformati in bani

– s-a anuntat ca in curand va aparea o campanie noua deci va puteti inscrieti aici: Buzzstore

Lasă un răspuns

