Carucioare pentru copii

generic-carucior-pentru-copii-3-in-1-mykids-gc116-roz-69394Inca de cand am ramas insarcinata am inceput sa ne gandim la tot ce trebuie cumparat pentru bebele nostru. Am inceput cu amenajarea camerei, i-am cumparat patutul, lenjeria si multe, multe hainute. Apoi am trecut la lunga cautare a caruciorulu perfect. Pe langa necesitatea de a avea un carucior ne-am gandit si la cum o sa arate acel carucior. Suntem niste parinti moderni si nu ne doream un carucior doar pentru utilitatea de a-l plimba pe cel mic. Caruciorul perfect in mintea noastra trebuia sa arate foarte bine, sa intoarca privirile, si sa aiba multe accesorii. In cautarea noastra am dat de site-ul bekid.ro unde am gasit foarte multe modele. Ne-am uitt prima data dupa unul mai ieftin si ne-a placut foarte mult modelul Mykids GC 116, care este compus din landou pentru nou-nascuti, cosulet auto si modul sport. Tot ce aveam nevoie, pentru toate perioadele de bebelus. Am zis totusi sa nu ne oprim la primul care ne place si astfel ne-a atras atentia modelul Anmar Pera rosu cu -carucior-3-in-1-anmar-pera-negru-rosu-negru, design elegnt si tot 3 in 1. Chiar daca este putin mai scump decat celalat model, mi se pare foarte potrivit pentru fetita noastra. Dar pana la urma am ales modelul Millestrade pentru ca ador brandul Hello Kitty si m-am bucurat foarte mult cand am aflat ca o sa avem o fetita si ca ii putem lua un carucior roz cu simpatica pisicuta. Caruciorul chiar are tot ce trebuie de la nastere pana la 36 de luni. I-am luat si separat kitul pentru fixarea landoului in masina dar si baza de fixare a cosuletului. Cand am scos-o pe cea mica din spital, tati a venit cu landoul si a stat super in el. Am nascut in Bucuresti si am dus-o direct in Ramnicu Valcea, dar a dormit tot drumul… a fost si foarte confortabil landoul dar cred ca ii place si in masina pentru ca atunci cand am fost insarcinata nu mi s-a facut niciodata rau. Cum nu prea are cine sa ne ajute si cand mergem la cumparaturi trebuie sa o luam cu noi. Dar e foarte frumos pentru ca o punem in cosulet, il fixam in masina, iar cand ajungem la magazin il ia tati si il pune in cosul de cumparaturi. Am avut noroc si e un copil cuminte pentru ca sta si nu zice nimic, tare ii mai place sa fie plimbata 🙂. Din pacate vremea nu a prea tinut cu noi si nu am putut sa o scoatem foarte mult in oras, bine ca lPasseggino Hello Kitty 3-4 senza copriga-www.bekid.ro-mbe-750x750ocuim la casa si am putut sa o plimb prin curte. Cand am avut musafri am luat-o mereu cu noi la masa in landou sau in cosulet, dar s-a lungit foarte mult si nu cred ca o sa mai intre foarte curand in ele. Numai bine ca in 2 luni o sa stea si ea in fundulet o sa vina caldura si ne asteapta parcul. Nu-i nici o problema daca ne prinde ploaia pentru ca are si aparatoare de ploaie transparenta, iar gentuta pentru scutece si ingrijire a bebelusului ne ajuta sa luam cat mai multe lucruri cu noi si sa stam mai mult in oras.

Lasă un răspuns

