Concediul de iarna e frumos si in Romania

Avem atatea statiuni turistice montane frumoase in tara noastra, Poiana Brasov, Predeal, Busteni, Azuga, Paltinis etc., aer curat, de abea astept sa vina iarna… Pana acuma concediul mi l-am luat tot vara si mi-am zis sa fac o schimbare anul acesta. Oricum mi se pare mult mai frumos iarna la munte, iar vara la mare. Problema e ca nu stiam unde sa ma duc si am primit de la prieteni multe recomandari cu privire la agentia de turism Bookingexpert.ro. Se pare ca e preferata de foarte multi romani. Asa ca am intrat in cautarea unei statiuni si m-am oprit la categoria Cazare Predeal. Am mai fost odata in aceasta statiune si mi-a placut foarte mult, dar ce mi-a atras mai mult atentia a fost oferta de cazare. De exemplu complexul Robinson, chiar daca are doar 3 stele arata foarte bine. Este situat central, intre gara si partia de ski, intr-o zona linistita. Inconjurati de natura si aer curat e tot ce imi doresc de la aceasta vacanta. Mi-a mai placut foarte mult si Hotelul Ski Sky, care este cel mai nou hotel din Predeal, prin 2009 parca am fost si cred ca atunci se construia. Este un hotel ultraluxos, clasificat cu 4 stele, la 50 de metri de partia Clabucet. Mi-a placut foarte mult ca Braseria Belvedere este situata la etajul 5 al hotelului de unde poti admira muntii Bucegi, Postavaru, Piata Mare dar si o mare parte din statiune. Si daca tot am ales pana acuma un hotel de 3 stele si unul de 4 stele, trebuie sa vi-l arat si pe acesta: Hotel Comfort Suites. Situat in apropierea traseelor turistice, cu un amestec de stiluri ( clasic, modern, oriental, exotic), si cu servicii de inalta calitate, pentru ca este un hotel de 5 stele cu siguranta nu as da gres daca as alege sa imi petrec concediul aici. poza_3212Nu prea sunt eu cu schiatul, mai mult cu drumetiile, asa ca chiar daca nu e zapada foarte mare pentrumine tot este bine. Plimbari lunigi in aerul puernic si curat de munte, servicii de calitate, mancare buna si o camera spatioasa si curata si deja suna perfect. Avand in vedere ca nu imi fac vacanta decat odata pe an, vreau sa ma simt bine si parca toate sunt frumoase si mi-e greu sa ma decid. Acuma va trebui sa imi intreb iarasi prietenii, care mi-au recomandat agentia si care m-au pus in dificultate intr-un mod foarte placut, lor unde le-ar placea sa se duca… poate chiar ne facem vacanta impreuna :).

Lasă un răspuns

