Povestea unei flori…

Intr-o zi la scoala invatatoarea ne-a pus sa scriem cate o compunere despre cadourile pe care vrem sa le oferim parintilor nostrii de ziua lor si sa o citim in fata clasei. Cu bogata imaginatie de copil fiecare a oferit tot ce era mai scump si mai frumos parintilor lor. Numai o fetita care era mai retrasa si nu prea vorbea nimeni cu ea. Ne-a citit ce vroia sa ii daruiasca mamei sale de ziua ei, iar cand a ajunsla tatal ei ne-a spus doar atat: „pentru tata o floare”. Atunci toti copii au inceput sa rada de ea, iar ea cu ochii inlacrimati a fugit la locul ei. Degeaba i-a certat invatatoarea au chicotit toata ora si au aratat cu degetul spre ea. La sfarsitul orelor cand toata lumea a plecat acasa ea a ramas in banca ei plangand. M-am dus la ea si i-am zis sa nu mai bage in seama toate rautatile copiilor, iar apoi am intrebat-o de ce a scris ca ii daruieste tatalui ei o floare. Putea sa scrie si ea altceva ca alti copii. Atunci mi-a spus ca tatal ei a murit si ca in ficare an de ziua lui ii duce cate o floare…

buchet-trandafiriO poveste de viata din care avem fiecare de invatat, care m-a emotionat foarte mult si care mi-a rams intiparita in suflet. Acum chiar daca sunt departe de parintii mei si mi-am intemeiat propria familie nu uit niciodata de ziua lor si le trimit mereu cate un cadou frumos. Mama nu intelege de fiecare data cand primeste un buchet de flori elegante de la mine cum de ajung mereu proaspete. I-am explicat ca „Floraria cu povesti” de unde ii trimit eu buchete cu flori, este o florarie online care pregateste pentru livrare flori in cutii speciale care le pastreaza proaspete, exact cum au fost ambalate. Nu e prima data cand trimit sau primesc flori online, am trimis odata un buchet de trandafiri unei prietene dragi la care nu puteam ajunge la nunta pentru ca trebuia sa plec din tara tocmai in acea zi. Sa nu credeti ca nu a ramas foarte surprinsa. Am primit si eu un astfel de buchet de ziua indragostitilor, de la iubitul meu, actualul sot, pentru ca era student militar si erau intr-o aplicatie tocmai atunci. Cred ca a fost cel mai frumos cadou pe care l-am primit de la el…

Lasă un răspuns

