Un masaj erotic?

big_img6Da, va rog! Cred ca orice barbat isi doreste un masaj erotic… In intimitatea unei camere la alegere din sediul salonului Artemis (rosie, neagra sau verde), mie cel mai mult mi-a placut cea rosie, sau poate preferi o camera de hotel, nu-i nici o problema fetele vin oriunde le chemi. Oricum nici nu cred ca ar conta foarte mult, important e sa te simti bine. Fetele Salonului Artemis sunt mereu pregatite sa ofere placere. Stiu ca fratele meu a vrut sa mearga de cateva ori dar s-a tot impacat cu prietena si zicea ca asa nu poate. Acuma e singur si trist si are mare nevoie de relaxare asa ca i-am recomandat sa intre pe site-ul salonului de masaj erotic si sa isi aleaga fata care ii place cel mai mult. M-am uitat si eu de curiozitate si sa stiti ca fetele suntfoarte frumoase. Adevarul e ca ce e frumos si lui Dumnezeu ii place! Sa stiti ca si femeile se admira intre ele, pana la urma de aici vine dorinta de a arata bine. Bine, si din cauza unui barbat bineinteles, dar si pentru ca „ea” arata bine inseamna ca si eu pot arata bine. Numai bine ca se apropie si ziua lui (de nume) si am ocazia sa ii fac un cadou frumos, mai ales ca stiu ca si-l doreste. Daca nu imi zicea de asta nu stiu daca as fi avut curaj sa ii propun. Daca sunteti si voi interesati, gasiti salonul in zona Cotroceni-Piata Operei. Dar cel mai bine ar fi sa intrati sa vedeti toate fetele si tarifele (care sunt in functie de tipul de masaj pe care il doriti) si sa va faceti o programare. Mie nu mi s-a parut deloc scump, acuma cadoul e cadou, dar daca costa prea mult ii faceam alta placere nu tocmai asta. Daca o sa ii plaa si o sa vrea sa se mai duca, dupa 4 sedinte are una gratis, deci are numai de castigat. In schimb daca iti doresti sa lucrezi si tu in salonul de masaj erotic Artemis, poti aplica oricand vrei. Trebuie sa indeplinesti cateva conditii si e bine de stiut ca nu trebuie sa ai neaparat experienta, important e sa vrei sa muncesti si recompensele vor fi pe masura!slide2

2 gânduri despre “Un masaj erotic?

Lasă un răspuns

