Romania Libera

rl_bigRomania Libera! Tin minte ca aveau alt logo, asta mi-a sarit prima data in ochi. Apoi reclama cu acoperisurile care parca pun la propriu acoperis site-ului. Din pacate nu mai exista o Romanie Libera asa cum ne-o dorim sau cum ne-o imaginam, dar atata timp cat reusim sa nu fim cenzurati prea mult si mai avem inca libertatea cuvantului inseamna ca inca mai putem spera la asta. Stiu ca ziarul acesta exista de cand lumea (1877 se pare), sau cel putin de cand am auzit eu prima data de el (cred ca il citea bunica la un moment dat, fara suparare 🙂 ). Va spun sincer ca prima data am intrat in pagina de politica, nu ca as fi pasionata de asa ceva, am vrut doar sa vad de care parte a baricadei se afla acest ziar. Asa la o scurta scanare a articolelor mi s-a parut totul neutru, pur si simplu sunt prezentate evenimente de actualitate din acest domeniu, ce a facut si unul si altul si atat. Stiu asta pentru ca am vazut si eu la TV declaratiile facute de respectivii. Eu zic ca e de bine, atata timp cat nu mai implica si alte comentarii facute de autorul articolului care sa arate spre ce parte  balantei politice se inclina. Sa zicem ca categoria „opinii” care e separata de resul, chiar daca se vorbeste si despre politica, sunt doar opinii. Apoi am cautat un alt domeniu „foarte drag” mie, care m-a facut zilele trcute sa dau unlike-uri la niste pagini, mondenitatile. Si nu le-am gasit! Pe ici pe colo cate o stire, aia e, dar nu e categorie… asta nu inseamna decat ca am gasit ce sa citesc dimineata la cafea. Subiecte din domenile educatie, tehnologie, sport, societate, cultura sunt binevenite. Si am mai gsit acolo o categorie interesanta Aldine, care la prima vedere in capul meu nu suna a nimic, dar pana la urma m-au captivat subiectele scrise de acest sau aceasta Aldine (nu am apucat inca sa investighez ce si cum). Putin cam obositoare reclamele, aruncate in toate partile, parca fara nici o logica, asa printre articole. Sau poate articolele sunt aruncate printre reclame, nu am putut sa imi dau seama foarte bine. Ma gandesc ca tehnoredactorul ziarului e mai bun decat cel al site-ului. Am vazut si un profitshare pe acolo, credeam ca toate reclamele de pe site-urile de stiri sau reviste online sunt platite exclusiv. Din cate stiam eu cam din asta „traieste” publicatia. Se pare totusi ca nu, dar sunt bune si comisioanele. In rest mi se pare ok, pentru mine conteaza mai mult informatia de calitate decat asezarea in pagina.

Lasă un răspuns

