Primavara Bloggerilor- pareri

Primavara-BloggerilorNu cu mult timp in urma s-a terminat Campania Primavara Bloggerilor, desfasurata pe Blogawards.ro, la care am partcipat si eu. Sambata, 24.05, asteptam rezultatele si sa speram ca avem parte de unele bune 🙂 Mi-a placut ca nu au fost multe campanii, doar 11, sa ne plictisim sau sa ne spetim cu scrisul. Trebuia sa scriem doar la 75% din ele (9 din 11) daca vroiam sa primim diploma si sa intram in clasament, de unde mai putem lua un premiu, daca nu castigam nimic in particular la fiecare in parte 🙂 Nu a fost termen limita pentru fiecare articol care trebuia scris (important era sa il inscriem pana in 15 mai la incheierea campaniei), iar temele au fost la alegere. Subiectele campaniilor au fost destul de variate, am putut scrie despre mai multe lucruri si maxim 3 articole pentru fiecare sponsor in parte. Mie mi-a placut, am scris la toate cele 11 campanii, pacat ca m-am apucat cam tarziu de scris si nu am avut timp sa abordez mai multe teme. Mie 293851_428135857239292_691894019_nuna mi-a placut si acum astept si campania de vara, toamna, iarna si tot asa, dar cel mai mult astept ziua de sambata sa aflu rezultatele 🙂

Eu m-am mutat pe alt blog asa ca nu voi mai fi asa activa aici… Va astept intr-o lume perfecta! Voi scrie de acum inainte acolo…

Lasă un răspuns

