Epilarea definitiva

Sa va povestesc cum a inceput totul… Pe vremea mea, nu se punea asa mare accentul pe epilat, nici nu stiam de existenta saloanelor care faceau asta prin diferite metode. Eu foloseam lama de ras dar bineinteles ca parul crestea imediat, mai negru si mai tare. Dupa un timp am descoperit ceara la salon si am inceput sa ma duc. O procedura foarte dureroasa pentru mine, costisitoare si pentru ca sunt si putin pudica nu ma simteam bine cand ma dezbracam in fata altei persoane si o puneam sa ma epileze. Asta dar pe maini si pe picioare, de zona intima nici nu mai are rost sa va zic ca era un adevarat chin, nu? Dupa un timp mi-am luat epilator acasa si am inceput sa ma fac dar bineinteles ca era la fel de dureros ca si cu silk-n-flashgo-epilator-pentru-epilare-definitiva-tpbroceara si mai ramaneau si fire sub piele asa ca din timp in timp trebuia sa folosesc iarasi lama. Parul se ingrosa la loc, crestea iarasi mult si nu faceam nimic :(. Am inceput sa ma documentez despre alte tipuri de epilat si astfel am ajuns la epilarea definitiva. Intr-un salon asta costa foarte mult si bineinteles ca mai intervenea si vechea mea problema, rusinea, asa ca m-am hotarat sa imi cumpar un aparat pentru acasa doar pentru mine. Pentru rezultate optime aveam nevoie de un aparat profesional pentru epilare definitiva si astfel am ajuns la Total Pro Beauty unde am si gasit un astfel de aparat. Mult mai ieftin fata de ce am gasit in alte parti si bineinteles ca nu stiu ce rezultate as fi avut daca cumparam unul oarecare. In primul rand am zis adio durerii! Aparatul pentru epilarea definitiva Silk’n Flash&Go  are montat pe aparat un cartus cu 1000 de pulsatii si inca un cartus in pachet cu inca 1000 de pulsatii, suficiente pentru a scapa de parul nedorit. Pentru cei care nu stiu, sa va spun cum functioneaza… Este un aparat de epilat bazat pe lumina inovatoare care pulsat pe zona cu par dorita indeparteaza parul nedorit pe termen lung dupa doar cateva sedinte. Nu arde si nu se simte nici o durere, iar in functie de zona e nevoie de mai multe sau mai putine sedinte de epilare, cert e ca dupa asta pielea ramane catifelata mult timp. Se pot cumpara si cartuse suplimentare daca nu ajung pentru toate zonele pe care vrem sa le „tratam” de parul nedorit. M-am bucurat ca am gasit pe site informatii suplimetare cu privire la epilare pentru ca nu prea stiam ce si cum…

Daca vreti si voi sa achizitionati acest aparat va recomand sa cititi toate informatiile din descrierea produsului, sunt foarte importante!

Lasă un răspuns

