Jocurile la calculator sunt la putere

Sunt constienta ca nu mai pot avea pretentia ca baietii mei sa se joace in fata blocului jocurile pe care le jucam eu cand eram mica, cel putin nu asa mult cum o faceam eu. De unde „Pac Pac” si ” Tara, tara vrem ostasi”, acum „pac pac” s-a transformat in „click click”, iar „Tara, tara vrem ostasi” in jocuri cu strategii complexe pe ecranul calculatorului. Cat a fost vacanta de lunga au stat amandoi cuminti la calculator si s-au jucat tot felul de jocuri cu armata. Sunt foarte pasionati de batalii, imi zic mereu ca se antreneaza sa ma salveze pe mine daca vine razboiul. Pentru mine suna distractiv mai ales ca aceste cuvinte ies din gura unor baietei destul de mici dar hotarati.

Curioasa cum sunt, dar si sa ii verific, i-am pus sa imi arate si mie ce se joaca ei toata ziua si ce le place cel mai mult. De abea au invatat sa scrie si sa citeasca dar de tastat goKids imediat au stiut si au intrat pe site-ul lor preferat cu jocuri. De exemplu, Frontline defense two imi place si mie foarte mult si ma mai joc si eu cu ei uneori. Nu mai puteau trece un nivel si s-au bucurat foarte mult ca i-am ajutat eu. Intr-o zi, sa rada de mine, m-au pus sa ma joc Save the army from the shark. Va dati seama ca nu am prea reusit eu sa salvez prea multi soldatei si i-au mancat rechinii. Ei daca se joaca toata ziua au prins indemanare. Bineinteles ca o saptamana am fost subiectul lor principal de discutie, cum nu am reusit eu la joc. Pentru ca sunt doi copiii atat de cuminti le-am zis ca o sa vorbesc cu Mos Craciun sa le aduca cate o tableta sa se joace pe ea. Acuma imi fac si mai mult pe plac sa fie siguri 🙂

kjkjkkk

Lasă un răspuns

