Pulovere frumoase si calduroase de la Sheinside

Toamna si-a intrat deja in drepturi si m-a cam luat pe nepregatite. Eu speram la o vara lunga dar se pare ca am sperat degeaba 😦 a trebuit sa trec rapid la hainele groase. Cautand prin dulap dupa ele mi-am dat seama ca multe din ele s-au demodat sau nu imi mai plac asa ca trebuie sa fac niste 1408949458533523789cumparaturi. La Sheinside am gasit solutia! O gramada de haine frumoase, calduroase si ieftine mi-au facut deja cu ochiul, iar promotia in care am reducere 25% din toata comanda m-a convins imediat ca sunt in locul potrivit. Pe langa aceasta promotie hainele mai sunt reduse inca odata deja, iar transportul este oricum gratuit pentru ca o sa comand de peste 35$. Sa va arat cu ce mi-am umplut cosul nu?

Am inceput cu cateva bluze mai subtirele pentru zilele de toamna mai blande, printre care se regaseste si aceasta care imi place enorm. Neagra, eleganta, model in zigzag, exact pe stilul meu.

Apoi am trecut la pulovere. Intotdeauna mi-au placut cele crosetate cu diferite tesaturi si modele. Mi-ar fi placut sa stiu si eu sa crosetez macar o pereche de sosete dar asta este, bine ca mai sunt persoane care stiu sa le faca si ca s-au inventat astfel de aparate de tesere si noi l1408691547989359772e putem cumpara. Am gasit unele foarte frumoase cu preturi cuprinse intre 13 si 30 de $ printre care si puloverul acesta.

Pe langa toate acestea, cu 2- 3 cardigane am scapat usor toamna asta. De abea astept sa vad ce o sa mai apara la Sheinside in zilele care urmeaza 🙂

Nu uitati de codul swearer25 si de comanda minima 200$. Spor la cumparaturi!

1411119284143259371

Lasă un răspuns

