Nu doar patut… si loc de joaca

Atunci cand am achizitionat patutul am avut in vedere mai multe aspecte. In primul rand mi-am dorit un patut in care fetita noastra sa desfasoare mai multe activitati si sa nu vrea sa doarma cu noi in pat. O sa fie greu de dezvatat si nu o sa ii placa sa doarma singura in camera ei cand va creste putin mai mare. patuturi-pliante-happy-baby--moni--green-day_largeTrebuia sa fie neaparat un patut pliabil, pe care sa il putem lua cu noi cand plecam pe undeva, sa poata dormi mereu la locul ei. Inca un lucru foarte important, trebuia sa se poata transforma si in tarc de joaca. Sunt tot timpul acasa cu ea si ne petrecem tipul impreuna desfasurand diferite activitati dar cand am putina treaba si trebuie sa o las cateva minute singura vreau sa fiu sigura ca este in siguranta. Daca sta in tarc si se joaca linistita cu jucariile ei pot sa imi fac si eu linistita treburile.

Nu a trebuit sa caut mult pentru ca BabyPlus.ro mi-a venit in ajutor si am gasit imediat patutul pliant Happy Baby de la Moni. Este exact cum ne-am dorit sa fie si chiar mai mult… Se pliaza prin simpla apasare a butoanelor de siguranta, este usor si compact si contine si o geanta forte practica in care il transportam. Are 2 nivele, primul pentru somn iar celalalt poate fi folosit ca si tarc de joaca dar mai este dotat si cu o masuta pentru infasat si spatiu pentru agatat jucarii. Buzunarul lateral este foarte util pentru ca pot pastra scutecele si servetelele umede pentru a le avea mereu la indemana cand este necesar. In partea cealalta exista un fermoar, in timp cea mica va invata sa intre si sa iasa singura. Am mai vazut copii care se catarau pe patut in sus si nu de putine ori se termina povestea cu lacrimi in ochi pentru ca, cadeau. Dupa ce nu o sa mai incapa in patut o sa ne intoarcem, de data aceasta impreuna, pe site si o sa alegem unul mai mare, cu printese. Am vazut cateva superbe si de abea astept sa ii vad reactia cand o sa le vada. Tare curioasa sunt care o sa ii placa cel mai mult si pe care o sa il aleaga. 🙂

Lasă un răspuns

