Invatam sa ne imbracam frumos in joaca

Ati observat ca fetitele noastre nu mai imbraca papusile pe care le au prin casa? Au devenit cam neinteresante. Adevarul e ca de unde atatea haine… cine se mai apuca acuma sa le coase, iar de cumparat eu nu am prea vazut. Oricum jucatul pe calculator e la moda acum si daca tot vrea sa stea pe el, sa se joace macar ceva frumos. A cautat jocuri de imbracat fete pe web si astfel a ajuns pe site-ul cu jocuri online xjocuri.com pe care a si ramas. Ea zice ca a gasit atat de multe jocuri cu printese, zane, barbie sau cu personaje din serialele ei preferate incat considera ca e raiul fashionistelor. Imi amintesc cand ii zicem eu mamei mele ca e invechita, ca nu se mai imbraca la moda si ca nu stie sa se machieze. Uite ca s-a intors roata si a venit randul ca fetita mea sa imi zica acelasi lucru. Mai mult decat atat, imi si arata diverse modele in jocurile ei, iar eu ma conformez si ii ascult sfaturile. Sincer, mi se par si mie foarte frumoase si poate ca ar trebui sa o ascult putin mai mult.

zacStiti ce mi se mai pare frumos si distractiv? Sa il machiez si sa il imbrac pe Zac Efron, actorul principal din „High School Musical”, pe Cece si Rocky, frumoasele dansatoare din „Totul pentru dans” sau pe amuzanta Jessie. E dragut sa schimbi stilul unor personaje pe care le cunoasti deja din filme. Apoi trecem la coafat si imbracat mirese sau zane. Deja imi zice ca ii plac mult miresele si ca ar vrea sa fie si ea. Bineinteles ca ea e atrasa de frumoasa rochie alba si de accesorii nu de nunta propriu zisa.

Cine a zis ca numai copiii au voie sa se joace? E frumos ca avem o activitate distractiva impreuna si mai invatam si noi cateva tehnici de machiaj si cum sa ne imbracam mai frumos. Nu pot decat sa ma bucur ca nu e atrasa de altfel de jocuri care isi pot lasa o ampreta negativa. Eu cred ca prin joaca invatam cele mai multe lucruri. Care sunt preferatele voastre?

XoXo

Lasă un răspuns

