Ghetele de la Standard-Shoes.ro

Am primit ghetele, au fost foarte frumoase, dar din pacate nu m-am putut bucura de ele pentru ca nu s-a potrivit marimea. Am comandat un 38 dar au fost un 36,5 asa ca le-am facut cadou fetei mele. Cu o soseata mai groasa i s-au potrivit perfect. Ei ii place mai mult pe tocuri dar i-au prins bine pe zapada. Sunt calduroase, cusute bine asa ca nu s-a udat la picioare, nu aluneca si se vede ca sunt de calitate. Recomand Standard-Shoes.ro!

10927194_341905266020133_3825715929404550779_o

Lasă un răspuns

