Rochite lungi sau scurte?

Nu stiu care sunt preferatele voastre dar am vazut ca in ultimul timp au aparut foarte multe rochite lungi si tare ma bate gandul sa le incerc. Singura rochita lunga purtata de mine a fost cea de mireasa si mi-a placut tare mult cum mi-a venit. Chiar nu stiu de ce nu am incercat mai apoi si altele pe care sa le pot purta toata ziua. Magazinul online Dressve m-a surprins intotdeauna cu modele superbe de rochite si bineinteles ca am gasit si acum multe modele superbe de rochite lungi elegante la preturi foarte mici. Nu sunt foarte inalta si poate ca de asta am avut o oarecare frica de rochitele lungi dar sa nu uitam ca putem ascunde foarte usor sub ele un toc mai inalt. Si modelele acestea doua cred ca dau impresia ca esti mai inalta datorita dungilor. Vad ca ambele sunt in combinatia mea prferata de culori, rosu si negru, asa ca le-am trecut deja in lista mea cu dorinte. Voua care va plac?

10622584_1

x11240904_4.jpg.JrADIJqFAtS1EtQ+bRyf015NaDaca vreti sa ramaneti in continuare la rochitele scurte, in scurt timp va veni primavara si sper ca vom avea parte de zile calduroase, as vrea sa va fac cateva recomandari de rochite care pot fi purtate cu orice ocazie. Bineinteles ca tot de la Dressve si cu preturi mai mult decat bune. Preferata mea este aceasta rochita alba cu buline negre si cu manecile trei sferturi. Poate fi purtata atat la birou cat si la o plimbare prin oras sau mall. Daca va doriti o rochita mult mai serioasa si eleganta va propun, in aceeasi combinatie de culori alb-negru, aceasta rochita deosebita care pe mine m-a incantat de cand am vazut-o.

Acestea sunt genul de rochite pe care pe mine ma avantajeaza, ma reprezinta in totalitate si pe care le port mereu cu mare placere cu orice ocazie.10630444_1

10624411_1

Lasă un răspuns

