Pantofiori ieftini de la Dressve

Am mai zis odata ca a venit primavara luna asta si dupa cateva zile a dat o zapada de toata frumusetea… Vroiam sa va vorbesc despre pantofi darsunt putin indecisa. Voi ce ziceti? S-a terminat frigul? Vine primavara? Pentru orice eventualitate eu va las link spre toate categoriile de incaltaminte, modele ieftine si frumoase de la Dressve, in caz ca vremea asta indecisa se gandeste sa ne mai surprinda in mod neplacut.

A mai ramas o sapatamana pana la 1 martie si e plin de tarabe cu martisoare in tot orasul. Eu anul acesta imi doresc un martisor mai special si am si dat comanda deja, in numele sotului ca de la el trebuie sa vina, de o pereche de pantofi superbi. Rosu cu alb pentru ca imi place ce simbolizeaza aceste doua culori, daca ne gandim la snurul martisorului*, dar si pentru ca da tare bine aceasta combinatie. Ce parere aveti? Oricum daca aruncati o privire gasiti mult mai multe modele in aceasta combinatie in magazinul online Dressve.10798090_1

Newest Square Platform Stiletto Heel Closed-toes Women’s Shoes

Noroc ca dupa 1 martie o tinem tot intr-o sarbatoare, mai ales din cele dedicate noua… femeilor, asa ca mi-am permis sa imi mai aleg o pereche si pentru 8 martie ca doar si atunci sunt sarbatorita. Pentru ca port mai mereu blugi dar nu vreau sa imi pierd din eleganta am ales aceasta pereche de pantofi care, zic eu, le schimba total aspectul.10697182_2

Denim Peep-toe Platform Stiletto Heels with Zipper

Sa nu uitam insa nici de celelalte evenimentele care sunt tot mai dese incepand cu venirea primaverii si continuand pana tarziu in toamna. O nunta, un botez, un majorat, o aniversare? Eu va spun din start, incep cu aniversarea casatoriei apoi sarbatoresc 10 ani de la terminarea liceului si probabil ca voi termina cu un botez dar nu se stie sigur cand e… Si credeti ca ma pot lipsi de inc o pereche superba de pantofi luati de pe Dressve? Nici vorba… Va place alegerea mea? Si… va continua… 🙂10727889_1

Black Color Sweet Rhinestones Heart Women’s High Heel Prom Shoes Red Color

 

*unitatea contrastelor vara-iarna, caldura-frig, lumina-intuneric!

Lasă un răspuns

