Cadou inspirat… o lenjerie de pat!

De multe ori m-am aflat in dificultate cautand cadoul perfect pentru anumite persoane. De exemplu, saptamana viitoare, trebuie sa mergem la niste prieteni in vizita si bineinteles ca nu cu mana goala. S-au mutat in casa noua asa ca vreau sa ma uit de niste lenjerii de pat 3d pentru ca sunt mai speciale. Trebuie sa tin cont ca nu stiu cum si-au amenajat prin casa, asa ca, culorile trebuie sa fie neutre… sa mearga cam cu orice. O sa fie o alegere destul de grea, mie imi place multa culoare!

Cautand pe net am avut marea surpriza si bucurie sa gasesc un outlet online de lenjerii de pat care pe langa pretul foarte bun mai ofera inca una gratuit. Numai bine ca una o vom lua pentru noi. Chiar daca risc sa fac colectie de lenjerii, nu-i nimic, la cat de frumoase sunt mai bine arunc din cele vechi si posace, primite pe la nunta si le inlocuiesc cu unele 3d.

Acum, as vrea sa stiu si parerea voastra despre ce ar trebui sa aleg. Daca aveau copiii cred ca imi era mult mai usor sa aleg dar cum nu au… Cele mai multe modele mi-au placut din categoria lenjerii de pat Pucioasa care sunt facute dintr-un bumbac satinat foarte gros. Pentru camera mea mi-a placut acest model? Cum vi se pare?

_vyr_780img602

Pentru ei am ales 2 modele pentru inceput, iar apoi voi incerca sa ma hotarasc la una. Mi-a placut acest peisaj nocturn, florile la lumina lunii arata foarte frumos. Ce parere aveti?

_vyr_764img586

Cealalta alegere ar fi acest model, clasic, dar totusi foarte deosebit. Negrul si albul se potriveste cu toate combinatiile de culori, cu toate ca nu cred ca o sa am surprize…

_vyr_762img584

Ma gandesc ca poate analizez prea mult situatia si cadoul… Lenjeriile de par  sunt minunate, asa ca, sunt sigura ca vor fi apreciate. Nu cred ca, conteaza atat de mult culoarea sau modelul. Voi ce parere aveti?

Lasă un răspuns

