Costumul meu de baie de vara aceasta

Ador vara pentru ca este cald si pot merge la mare sau la strand. Deja a venit caldura si trebuie sa fac pregatirile necesare pentru iesirile de care mi-a fost dor atat de mult. Ca in fiecare an imi place sa ma innoiesc asa ca imi cumpar mereu cate un costum de baie nou. Le mai port si pe cele vechi in functie de dispozitie sau de locul in care merg dar cel nou va fi mereu favoritul.
Mi-am dat seama ca nu am nici unul pe rosu asa ca ar fi cazul sa imi achizitionez unul. Am ales costumul de baie modelul Petra de pe costume-baie.ro pentru ca imi place foarte mult stilul marinaresc. Incerc sa schimb mereu modelele pe care le aleg, chiar nu imi place rutina de niciun fel. Ma avantajeaza sutienul cu, cupe si care este legat pe dupa gat dar si slipii normali. Deobicei port tanga dar nu sa se vada, adica, nu la costumul de baie. Cum vi se pare? Dragut, nu?

V17544201202091848699835g

Am mai vazut eu cateva costume de baie frumoase care mi-au atras atentia dar momentan ma opresc la acesta. Vara a inceput deja, chiar daca suntem doar in mai, sper sa tina cat mai mult… pana la sfarsitul toamnei de preferabil. Daca e sa fie asa, cu siguranta voi mai alege inca un model. Pana atunci, va invit pe voi sa va alegeti preferatele si sa mi le aratati si mie. Apoi va astept si pe voi sa ne distram impreuna la strand sau mare!

 

Lasă un răspuns

