Lenjerie intima cadou de la sotul meu

Mereu se spune ca atunci cand un barbat daruieste unei femei lenjerie intima ca si cadou, acesta de fapt si-ar face lui un cadou :). Asadar daca doriti sa va cumparati un cadou perfect, va propun sa vizitati e-lenjerie.ro. Acest magazin online va ofera o gama larga de produse de acest fel, nemai fiind nevoiti sa pierdeti timpul alergand prin magazine, incercand sa gasiti modelul dorit. Eu am achizitionat de acolo babydoll Provocateur 2  ce face parte din colectia Axami Luxury Line – Extravaganza, datorita aspectului ce da o nota salbatica prin animal print-ul pe care il are, iar culoarea neagra predominanta este preferata mea.7306_3033_V-4290-0014

De asemenea funditele satinate de culoare roz dezvaluie o latura  feminina si provocatoare. Aceasta combinatie de satin si dantela  transforma acest babydoll intr-unul deosebit.

Sotul meu ma cunoaste fart bine si stie exact ce sa imi cumpere si ce imi place. Periodic imi face astfel de cadouri si nu pot decat sa ma simt foarte rasfatata.

Sunt curioasa ce spune lumea atunci cand o femeie isi cumpara singura lenjerie intima pentru a seduce barbatul de langa ea… poate ca a facut doua cadouri:) unul pentru ea si unul pentru el… Un alt avantaj este ca toata gama de lenjerie intima Axami Luxury Line, pune la dispozitie si alte produse ce pot fii asortate, de exemplu babydoll provocateur 2 poate fii asortat cu manusi, sutien push-up, chiar si cu chilot clasic, tanga si multe altele, din aceeasi gama Provocateur.

Puteti gasi aici peste 60 de piese de lenjerie intima de lux adaptate la nevoile corpului, pentru cei ce stiu sa aprecieze calitatea.

Un gând despre “Lenjerie intima cadou de la sotul meu

Lasă un răspuns

