Un cadou pentru tine si unul pentru mine…

Eram in cautarea unui cadou pentru o ziua unei prietene si tocmai am primit o leapsa de la alta prietena, o lume perfecta, sa anunt promotia „Summer Black Week” de la lenjeriipat-outlet.ro. Cred ca ar fi un cadou dragut si foarte util daca i-as oferi o lenjerie de pat, iar cu promotia 1+1 de pe site pot alege si pentru mine una. Mai mult decat atat, in perioada 13.08-20.08.2015 toate lengeriile de pat au preturi speciale, mai mici ca deobicei, iar pentru orice comanda aveti posibilitatea de a castiga si o excursie la Paris. Cum ziceam… un cadou pentru tine si unul pentru mine, iar cu putin noroc inca unul pentru mine. Deja ma visez pe strazile Parisului, ar fi 3 zile de neuitat…header-eshop-landingpage

Pentru prietena mea am ales acest model de lenjerie si sper sa ii placa. Este colorata si vesela exact cum este ea si se potriveste si decorului din camera. Prietena mea doarme si impreuna cu fetita care sigur se va bucura de culori mai ales ca sunt preferatele ei. O prietena buna se gandeste la tot 😉_vyr_561121543Scanare-51

Pentru mine am ales aceasta lenjerie pentru ca imi place foarte mult acest model sofisticat. Este bumbac satinat (50% bumbac si 50% satin) si imi place mult cum se simte atunci cand dormi intr-un pat cu o astfel de lenjerie. Mai am una care era preferata mea dar presimt ca lucrurile se vor schimba acum. De abia astept sa o primesc!_vyr_561121508Scanare-19

Daca sunteti curiosi si ce alte modele mai exista va invit sa intrati in magazinul online si sa le vizualizati. Promotia nu mai dureaza mult asa ca ar fi bine sa va grabiti!

Lasă un răspuns

