Anul acesta Mos Craciun vine mai repede!

Am ramas surprinsa, azi, cand fetita mea m-a intrebat daca mai e mult pana vine Mos Craciun. Prima data m-am gandit ca isi doreste neaparat sa primeasca ceva asa ca am intrebat-o ce isi doreste. Si mai surprinsa am fost cand mi-a zis ca ii e dor de el si ca nu vrea nimic decat sa il vada. I-am spus ca mai sunt cateva luni pana vine dar am putea face ceva sa il simtim mai aproape de noi. M-am gandit mult la ce am putea face si sa impodobim bradul nu era o varianta prea buna.

Mi-am adus aminte ca tocmai cumparasem o lenjerie de pat superba de la cumparamisim.ro asa ca m-am gandit sa intreb cand vor ajunge si lenjeriile de sezon cu Mos Craciun si motive de iarna. Sa se simta importanta am compus impreuna cu fetita mea o scrisoare pentru managerul de la CumparaMisim in care il intrebam despre aceste modele. In scurt timp a venit si raspunsul care ne-a bucurat foarte mult. Chiar daca suntem doar in luna august, in scurt timp vor aparea lenjeriile pentru sarbatorile de iarna, peste 20 de modele cu preturi incepand de la 99 de lei. Sa fie complet multumita, am aprins calculatorul si am pus-o sa isi aleaga cateva modele pe care si le doreste, iar atunci cand vor aparea si in magazin noi vom fi primele care le vom comanda.

A ales prima data acest model pentru ca i-a placut ca Mos Craciun era impreuna cu renul Rudolf si pentru ca sunt mari. Astfel, zice ea, va putea dorimi noaptea cu ei in brate.60d16eb27cbc35ca203e0982dee933aa_large

Dupa asta s-a gandit ea mai bine… daca tot o sa vina Mos Craciun sigur o sa ii aduca si cadouri asa ca o sa isi imagineze ca tot ce are mosul in sanie va fi pentru ea. Parca am dat si eu in mintea copiilor, cu asa nerabdare astept sa apara lenjeriile. 🙂9152928f84e2319349ee1e3cccb06b15_large

Lasă un răspuns

