Pantaloni mi-am cumparat, la sandalandala am zburat!

Am primit o provocare si cum are miza mare am zis sa o accept. E simplu… trebuie doar sa va zic care este produsul din magazinul online zorilestore.ro fara care nu as putea pleca la mare vara asta. Cam greu de spus pentru ca sunt multe lucruri faine de care am avea nevoie. Inafara de plaja si de baia in mare, care sunt cele mai importante, ar mai merge si o plimbarica sau putina distractie in club. Ma rezum totusi la apa si plaja si aleg o pereche de pantaloni scurti modelul VANS care merg si pe apa si pe uscat.

Sa va zic si care este miza acestei provocari? Daca achizitionez orice produs din magazinul online zorilestore.ro pana pe 21 august pot castiga una din cele 3 excursii la Sandalandala, cel mai fain loc de capming, din Vama Veche. Asta nu e tot… mai pot lua si 7 prieteni cu mine. Cum suna asta? Un weekend de vis cu cei mai buni prieteni in „Cortul celor Sapte Simturi”, cu mic dejun inclus si drumul platit. Sper ca acesti pantaloni scurti sa fie cu noroc! Si hai sa ne vedem cu bine in Vama.V2W8_J33_b

Lasă un răspuns

