Homecoming dresses from Dresstells

Cand se casatoreste cea mai buna prietena a ta e clar ca nu te poti imbraca cu orice gasesti prin dulap la nunta ei. Ai absoluta nevoie de o rochie deosebita care sa transmita ca esti importanta la acel eveniment. Indiferent ca esti sau nu domnisoara de onoare astfel de rochii de ocazie le gasesti intr-un singur loc. Magazinul Dresstells are cele mai frumoase rochii pe care le-am gasit online. Eu nu o sa ii fiu domnisoara de onoare pentru ca sunt casatorita deja dar ma bucur de acest lucru pentru ca nu trebuie sa ma imbrac la fel ca alte cateva fete. Imi place ca au chiar si o categorie cu rochii de ocazie care costa sub 100 de $  asa ca mi-am ales 3 modele din acea categorie. De ce 3 modele? Pentru ca intr-o singura zi face cununia civila, cununia religioasa dar si petrecerea.

Pentru fiecare parte a zilei am ales cate un model care mi s-a parut mie ca se potriveste cel mai bine cu momentul. Pentru cununia civila am ales o rochie tinereasca cu dantela in partea de sus, iar partea de jos din satin roz pentru ca este culoarea noastra preferata. I-am promis cu mult timp in urma ca voi purta ceva roz la nunta ei.

When your best friend is getting married it is clear that you can’t dress with anything you can find in your closet. You absolutely need to look for homecoming dresses to transmit that you are important at that event.Even if you are, or not a bridesmaid this dresses can be found in only one place: online store Dresstells. Here you can find the most beautiful dresses ever seen online. I am not gone be a bridesmade, because I am married so I am glad that I don’t have to dress like the other girls. I like that theyhave even a category of homecoming dresses under 100 $, taht costs under 100$, so I have chose 3 models from there. Why 3 models? Because in one day she makes the civil, religious wedding and the after party.

For each part of the day I have chose a model that I believe it fits the moment.Fot the civil wedding I have chose a dress with lace in the upper part and a pink satin becase this is my favourite color.I have promised to wear a pink dress at her wedding.

4314726917c7f195441e72a4cf6523f5

Pentru cununia religioasa a trebuit sa aleg ceva mai sobru pentru ca voi intra cu aceasta rochie in biserica. Eu zic ca aceasta se potriveste foarte bine.

For the religious part a I have chose something more serious, beause I will enter in the curch. I think that this one fits just fine.

8c6f1ae64b362bee624002483d5cd6be

Pentru petrecere nu puteam sa aleg decat o rochita lejera in care sa ma pot misca in voie. Cum vi se par alegerile mele? Ce va place de le Dresstells?

For the party I could only chose a leisurewear dress so I can move very easy in it.What do you thik of my choices? What do you like from Dresstells?

f1eb1cd896823b2ed33f2e0eb505367e

Lasă un răspuns

