Black Friday la Zorilestore.ro

Anul acesta magazinul online ZorileStore.ro sarbatoreste editia cu numarul 5 de Black Friday, iar cu aceasta ocazie vine in intampinare cu reduceri de pana la 60%! Campania de anul acesta este intitulata „Eclipsa de preturi” si va incepe pe 18 noiembrie.

Eu m-am uitat prin tot magazinul, mi-a luat ceva timp, si am hotarat ca anul acesta sa imi achizitonez o pereche de tenisi de la Pepe Jeans. Nu mai ramane decat sa vad ce reducere o sa li se aplice vineri de Black Friday, sa imi ajunga acasa si sa ma bucur de ei. Voi pe ce ati pus ochii?2a3f9987b1dd8909e22e511c0ea270ae

Lasă un răspuns

