Un brad frumos si decoratiuni de la e-sarbatoare.ro

Asteptam cu drag sarbatorile de iarna dar parca ne taie din elan cand realizam ca avem de facut foarte multe cheltuieli. Pentru ca noi locuim la casa, iar aceasta este destul de mare, obisnuim ca de Craciun sa chemam prietenii pe la noi. Am observat ca si brazii naturali sunt tot mai scumpi de la an la an asa ca m-am hotarat ca anul acesta sa cumpar unul artificial. Am cautat un magazin online, pentru ca nu prea am timp de umblat, in care sa gasesc de toate si astfel am dat peste e-sarbatoare.ro. Am gasit de la brazi artificiali, in toate culorile si marimile, pana la instalatii si decoratiuni. Nu imi place sa arate, in fiecare an, totul la fel asa ca deobicei schimb decoratiunile din brad.  b1231fed3f869a321b65fa25f26fd691

Bradul artificial a fost cel ma greu de ales pentru ca erau foarte multi si foarte frumosi. Pana la urma am ales modelul Carpatico pentru ca imi place verdele acela crud dar si pentru ca este foarte stufos. Bineinteles ca nu m-am putut abtine si l-am cumparat pe cel mai mare asa ca o sa am nevoie de foarte multe decoratiuni. Mai am cateva globuri din anii trecuti care inca imi plac dar prea putine… Am remarcat ceva foarte placut la globurile gasite in magazinul online e-sarbatoare.to: majoritatea sunt pictate. Mi-am adus aminte ca aveam foarte multe globuri de acest fel, cand eram mica, si pentru ca inca imi plac, probabil ca nu se vor demoda niciodata. Globurile sunt din lastic dar nu ma deranjeaza acest lucru, din contra, ma bucur ca nu se vor sparge si ne vor tine mai mult timp. M-am decis ca anul acesta sa inlocuiesc beteala cu ghirlande din stelute si lantisoare cu fulgi de zapada. Bradul este oricum bogat, beteala era buna cand aveam brad natural pentru ca umplea spatiile goale, dar acum nu mai am aceasta problema. Bineinteles ca nu se putea sa fac bradul si sa nu ii pun si instalatie. Cred ca in loc de clasica instalatie, as putea pune ghirlande cu globuri si ar arata mult mai spectaculos. Bineinteles ca, pe langa toate acestea, totul trebuie sa fie aranjat, bradul si cadourile la locul lor si masa pregatita.

Sunt foarte incantata de produsele pe care le-am gasit si le-am ales asa ca nu pot decat sa va recomand si voua magazinul online e-sarbatoare. Sunt absolut sigura ca o sa gasiti si voi, acolo, tot ce va doriti ;).

Lasă un răspuns

