Sa vorbim despre gazduirea web de calitate

Blogul meu principal a fost asa cum il stiti o-lume-perfecta(.)ro de la inceput, mai exact de prin 2009. Atunci nu ma pricepeam prea bine dar tin minte ca plateam o gramada de bani, iar pentru o incepatoare, era o investitie usturatoare. Auzisem eu ca domeniul .ro se cumpara pe viata, iar pentru hosting trebuie sa platesc anual o suma.

Dupa 3 ani de blogging m-am hotarat sa iau o pauza asa ca am inchis blogul. Dupa un an, cand m-am hotarat sa il redeschid, am decis sa caut si o alta gazduire web, mai ieftina si mai buna. Am aflat, cu stupoare, ca arhiva cu articolele mele nu mai exista (pentru ca nu am cerut-o in decurs de un an, a fost sters fisierul de pe server), iar domeniul nu a fost niciodata inregistrat pe numele meu…

Uite asa a trebuit sa o iau de la inceput, dar cu ocazia asta am mai si invatat cate ceva. Mi-am cumparat domeniul si am ales sa achizitionez o gazduire web de calitate de la Gazduire Enterprise. M-au ajutat sa imi „construiesc blogul” asa cum voiam, iar pana acum totul a mers foarte bine. Nu a picat serverul niciodata, paginile se incarca rapid, si nu s-au ratacit nici articole, cum auzisem ca s-a intamplat pe alte bloguri, gazduite de altcineva. Imi place ca ma pot baza pe acestia si ca am siguranta ca nu se va intampla, niciodata, nimic rau cu blogul meu si cu informatiile de pe el.

Am folosit tot timpul platforma wordpress pentru ca mi s-a parut usor de utilizat asa ca nu o sa o schimb niciodata. Nu tocmai acum cand i-am dat de cap si am inteles cam tot ce se intampla pe acolo. Navigand pe site-ul celor de la Gazduire Enterprise, imi place sa descopar noutatile, am dat peste pachetele de gazduire wordpress EasyEngine si m-am gandit ca as putea face si eu un upgrade. Sunt disponibile 4 pachete si pentru ca inca nu ma pricep la asta, nu stiu pe care ar trebui sa il aleg.

Diferentele dintre pachete, pe langa pret, sunt:

  • 2 vCores/ 4 vCores/ 6 vCores/ 8vCores
  • 2 GB RAM/ 4 GB RAM/ 8 GB RAM/ 32 GB RAM
  • 50 GB SSD disk/ 50 + 50 GB SSD disk/ 50 + 150 GB SSD disk/ 50 + 250 GB SSD disk

Punctele comune:

  • Trafic necontorizat
  • IP dedicat
  • Certificat SSL
  • HTTP/2, ALPN
  • WordPress
  • EasyEngine

Tinand cont ca voi incepe sa postez mai mult decat am facut-o pana acum, poate ceva mai multe poze si am in plan sa imi fac si un vlog, oare care pachet ar fi mai potrivit?

Dupa ce termin cu celalalt blog vreau sa ii ridic si pe acesta putin, sa il trec pe dimeniu si, bineinteles, sa iau si pentru el gazduire.

Lasă un răspuns

