Telecomanda 5 in 1

De curand m-am mutat in noua casa, iar parintii mei minunati mi-au facut cadou un smart tv. Foarte frumos televizorul, insa baietelul meu, Mateo are o placere deosebita de a se juca cu telecomenzile. Din pacate acesta mi-a spart-o. 😦 In cautarea unei noi telecomenzi am descoperit magazinul online YoShop.com si surpriza, aici am gasit o telecomanda care este compatibila cu mai multe dispozitive. Am inceput cu nerabdare sa descopar ce poate sa faca aceasta. Se poate utiliza in locul
tastaturii de la calculator, mouse-ului, telecomenzii de la televizor, manetei de joc, telecomanda smart. Nu ma gandeam vreodata ca poate sa existe asa ceva. Deja imi imaginez cum o sa stau in pat si sa navigez cu ajutorul ei. La fel ar fi incatat si baietelul meu deoarece el se joaca pe calculator, iar tastaura si mouse-ul sunt uzate, bucurandu-se si el de o astfel de telecomanda.

Este foarte practica si costa doar 8,41$! Sigur v-ar incanta si pe voi, asa ca va astept si pe voi sa o comandati.

VIBOTON S501 2.4GHz Mini Wireless QWERTY Keyboard Air Mouse Touchpad Remote Control Hebrew Version

Lasă un răspuns

