Voi ce metode de epilare folositi?

Stiti si voi ca la noi femeile totul este mai complicat. Nu se poate sa aparem oricum asa ca avem un intreg ritual pentru a ne face frumoase. Unul din acestea este si epiltul. Exista diferite metode de epilare: cu ceara, cu aparat electric, cu lama, crema sau IPL.

Am incercat cam toate metodele, insa in general folosesc aparatul electric. Pentru ca uneori sunt mai comoda sau pur si simplu nu vreau sa am parte de durere mai folosesc si alte metode de epilare. Tocmai din acest motiv am intrat in magazinul meu online preferat, YoShop.com, si am cautat un aparat pentru epilat cu mai multe functii. Am gasit pana la urma aparatul KEMEI KM-2531 4 in 1 Practical Electric Depilator Cordless Hair Removal Machine

Datorita accesoriilor incluse se poate folosi fara probleme pe tot corpul. Are si un pret foarte bun, doar 22 $. Cum vi se pare? Voi ce metode de epilare folositi?

Lasă un răspuns

