O rochie pentru vara aceasta

Cum vara este la cativa pasi distanta de noi m-am gandit sa imi achizitionez din timp cateva rochite, daca tot incepe sezonul lor. Imi place sa le imbrac, insaimi este destul de dificil sa o aleg pe cea potrivita. In primul rand, dusmanul meu numarul 1 este timpul. Cumparaturile online sunt o alternativa care ma poate ajuta sa scap de aglomeratia din magazine. Fie ca imi doresc o rochie de zi sau de ocazie, in magazinul online YoShop gasesc mereu ceea ce caut.

Am gasit o multime de rochite, preturile sunt mici, pentru orice buzunar, iar calitatea pentru ca am mai comandat de la ei si am primit lucruri de calitate, m-au convins sa mai revin. Eu una prefer rochiile pana la genunchii, simple, iar in ceea ce priveste culorile, iubesc albul, nude-ul piersica, albastru si rosu. M-am indragostit pe loc de aceasta rochita de cum am dat de ea. Pare a fi o rochita comoda si decenta, care poate fi purtata atat ziua cat si la evenimente. Imprimeul floral mi-a placut si el in mod deosebit pentru ca imi ofera eleganta. Acest imprimeu nu cred ca ar fi dat mai bine pe o alta culoare asa ca ma bucur ca au folosit o rochie alba.

Flower Jacquard Sleeveless Dress

Acum ca v-am facut intreaga descriere este timpul sa va arat si modelul. Nu stiam ca acestor rochii le zice Jaquard. Mai vazusem odata la o fata, in oras, o rochie asemanatoare dar nu atat de frumoasa. Incercam sa ii explic, unei prietene, cum arata modelul acela dar nu am prea reusit. Eu ma gandeam la ceva, iar ea la altceva. Ma bucur ca am dat de ea chiar aici si cu siguranta aceasta este rochita pe care urmeaza sa o comand. Este si foarte ieftina!

Cum vi se pare? Va place modelul? Cum arata pentru voi rochia ideala?

Lasă un răspuns

