Geanta mea preferata de la YoShop

Uneori sunt o persoana dificila in ceea ce priveste alegerea gentilor. Cert este faptul ca port ceea ce imi place si ceea ce ma face sa ma simt bine. De multe ori imi este greu sa aleg geanta potrivita, asa ca magazinul online Yoshop m-a ajutat din nou.

In general imi plac gentile incapatoare, care au maner de mana, si de umar deoarece atunci cand merg la cumparaturi o pun pe umar si am scapat de caratul in mana. Am cautat un model mai elegant, si am gasit Floral Printed Handbag. Este o geanta potrivita atunci cand ies in oras la o plimbare sau cand merg la munca. Ea pare o geanta incapatoare pentru toate obiectele care urmeaza sa le port int-o zi: telefon, guma, farduri, ruj, servetele umede si uscate, pixuri, ochelari de soare, cleme de par, acte, oglinda, carduri si lista poate sa continue 🙂. Sigur aceste lucruri difera in functie de ocazie si la fel de sigur sunt ca am uitat sa adaug multe alte obiecte pe lista. Geanta este din imitatie de piele, de culoare neagra, cu un imprimeu floral albastru si dimenensiunea fiind de (L * W * H) : 24 * 11 * 18. Geanta este disponibila in mai multe culori, dar pe aceasta o pot asorta cel mai bine cu tinutele mele. Ar fi fost frumoasa daca culoarea ei era neagra, dar sa fi avut culori diferite doar florile de pe ea. As fi preferat sa aiba mai bine putin rosu decat albastru dar este ok si asa, merge mai bine cand sunt imbracata in blugi. Ce parere aveti despre ea? V-ar placea?

Pentru prima data cand fac cumparaturi online m-am sfatuit cu sotul meu si din fericire a fost de acord cu mine. Astept cu nerabdare sa o comand si sa o port prima data la o ziua prietenei, care urmeaza curand.

Lasă un răspuns

